מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשס״ז 17.06.2007

וולגוגרד: ננעל הסמינר למורות לגיל הרך של "אור אבנר"

הסתיים הסמינר למורות לגיל הרך של בתי הספר "אור אבנר" שהתקיים בוולגוגרד בין התאריכים כד'-כח' בסיוון שעסק בנושאים: "ילדים מלמדים ילדים והורים" ו"אינטגרציה בין התחומים" ■ תוכנית נפרדת היתה גם לגננות. מעבר לשיעורים אינטגרטיבים הוצגו בפני המשתלמות דוגמאות שונות לפיתוח הילדים ושיפור בריאותם  ■ בסיום הסמינר כל אחת מהמשתתפות קבלה מזוודה אותה כינו "המזוודה הקסומה" עם כל החומרים של הסמינר  לסיפור המלא
וולגוגרד: ננעל הסמינר למורות לגיל הרך של
הסתיים הסמינר למורות לגיל הרך של בתי הספר "אור אבנר" שהתקיים בוולגוגרד בין התאריכים כד'-כח' בסיוון שעסק בנושאים: "ילדים מלמדים ילדים והורים" ו"אינטגרציה בין התחומים".

ביטוי הנושאים היה מגוון בצורותיו ובכוונותיו גם יחד, ובמהלך הסמינר דובר על דרכי השימוש בטכנולוגיה בהוראה וחינוך, על אינטגרציה בכיתות הנמוכות היום, על פדגוגיקה בשיתוף פעולה עם הילדים.

המשתלמות ראו הרבה דוגמאות מעשיות: שעת השתלמות למורות עם הרב אליהו ברושטיין רב בית הספר, סדנאות, שיעורים פתוחים המראים את האינטגרציה של היהדות במקצועות החול, שיעור על ידי המורה ביהדות חנה ברושטיין למדריכים, פעילות המדריכים עם תלמידי הכתות הנמוכות וילדי הגן ועם המשתלמות וכד'. המשתלמות קבלו תשובות לכל שאלותיהן אפילו מעבר לנושאי הסמינר. 

תוכנית נפרדת היתה גם לגננות. מעבר לשיעורים אינטגרטיבים הוצגו בפני המשתלמות דוגמאות שונות לפיתוח הילדים ושיפור בריאותם, כמו שחמט, ריפוי בהתעמלות, תיקון הדיבור(לוגופד), מסז'(עיסוי), הכנה לבית הספר וכו'.

בסיום הסמינר כל אחת מהמשתתפות קבלה מזוודה אותה כינו "המזוודה הקסומה" עם כל החומרים של הסמינר וכל דבר נוסף שהתענינו בו: חוברות שונות, תוכניות ואפילו צילומים (וידאו). נעימה מענינת ומגוונת היתה גם תוכנית הפנאי.

בתום הסמינר הושמעו המון מילים טובות של שבח ותודה לעבר מארגני הסמינר: ד''ר ראובן מאמו, הרב זושא גרוס, רבה של וולגוגרד הרב זלמן יפה, הגב' יעל יפה, צוות בית הספר וצוות הגן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.