מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תשס״ז 16.06.2007

1200 שלוחים ומקורבים הגיעו ל'אוהל' להוקרת הרבי

מאמץ משותף של בתי-חב"ד בניו-יורק וסביבותיה הביא 1200 אנשים ונשים לעלות ביום חמישי האחרון לציונו הקדוש של הרבי ולשמוע דברים על מנהיגותו ומורשתו ■ הם למדו על חסר המנוחה של הרבי מסרט וידאו, שמעו סיפורים מיוחדים מאת הרב הראשי לישראל יונה מצגר, קיבלו הסבר על מפגש של נשמות מאת השליח הרב שלום-בער ליפסקר, ונחשפו לנס הבריאותי שהתרחש לרב לוי גרליק ■ לאחר כתיבת הפ"נ והעלייה לציון, הקהל שר יחדיו 'שייבנה בית המקדש' עם החזן גירש צ'אצקס המוכר משירתו בהתוועדויותיו של הרבי ב-770 לדיווח וגלריית תמונות
1200 שלוחים ומקורבים הגיעו ל'אוהל' להוקרת הרבי
1200 שלוחים ומקורביהם הגיעו ביום חמישי האחרון להתחזק ולהתפלל על ציונו הקדוש של הרבי לרגל יום ההילולא ג' תמוז.

האירוע היה מאמץ משותף של 45 בתי-חב"ד בניו-יורק, ניו-ג'רזי וקונטיקט ובארגון צעירי-אגודת-חב"ד המרכזית ומשרד השלוחים לזכרון ר' מענדל שם-טוב ע"ה.

התוכנית החלה בדברי פתיחה של המנחה הרב לוי גרליק מקראון-הייטס שהזמין את החזן ר' זלמן בוימגארטן שהעביר ביצוע מרטיט לבבות של הניגון 'אנעים זמירות'.

נואם האורח הרב הראשי לישראל יונה מצגר דיבר על גדולתו של הרבי המתבטאת על-ידי השלוחים, תוך שהוא ממשיך בסיפורים מיוחדים על מספר שלוחים מרחבי העולם אצלם ביקר.

הקהל צפה בוידאו 'אתגר' של חברת JEM, המדגיש את העובדה שהרבי מעולם לא 'נח על זרי הדפנה' ומעולם לא הניח לנו לנוח, בשעה שהדבר נוגע לתורה ולמצוות. רבים מהמקורבים שהשתתפו באירוע הצטרפו יחד לשירת התוועדות הרבי.

לאחר תום הקרנת הוידאו, עלה לדוכן הנואמים הנואם המרכזי הרב שלום-בער ליפסקר, השליח בבל-הרבור שבפלורידה. הוא הדגיש את משמעותו המסר המרכזי של האירוע - 'מפגש של נשמות'. בהתבסס על הזוהר המובא ב'מענה לשון' הסביר הרב ליפסקר את הפעולה הנפעלת על ידי אדם בעת ביקורו בציונו של צדיק.

צ'אצ'קס ודודו פישר

הרב גרליק העוסק בענייני רבנות וכשרות שיתף את הנוכחים באירוע בריאותי קשה אותו חווה לאחרונה. הוא ב"ה ניצל בנס - אותו הוא זוקף להיותו בן למשפחת שלוחים של הרבי. אביו הרב גרשון-מענדל הוא השליח הראשי לאיטליה.

עם סיומו של הסיפור החלה שירת 'שיבנה בית המקדש' של הקהל, אליה הצטרף החזן גירש צ'אצ'קס - הידוע משירתו בהתוועדויות הרבי – תוך שהוא אוחז ברמקול בשתי ידיו ומוביל את הקהל לגבהים חדשים.

בין הקהל נראה יושב הזמר הישראלי והחזן דודו פישר. הוא מופיע רבות באירועי חב"ד והתבטא בעבר בראיון ל-COL כי "השלוחים שינו את מפת האידישקייט". הוא עלה על הבמה וביצע את השיר "אידישע מאמע" אותו הקדיש לשלוחות.

מארגני האירוע המיוחד הודו לר' משה פינסון ממשרד השלוחים, הת' משה סילברשטיין ממונטריאול, ולכל צוות משרד השלוחים וצעירי אגודת חב"ד על עזרת להפוך את 'ערב ההצדעה' לערב של קידוש ה'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.