מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תשס״ז 15.06.2007

חג במוריסטאון: 102 בחורים הוסמכו לרבנות

חג הסמיכה: 102 בחורים ממכון הסמיכה 'בית-מנחם להוראה' במוריסטאון, ניו-ג'רזי, בראשות הרב חיים שפירו, קיבלו אתמול (חמישי) תעודות סמיכה לרבנות, עליהם חתם הראשון-לציון הרב מרדכי אליהו שהשתתף באירוע ואף בחן את התלמידים ■ "כשאני מסתכל על הבחורים כאן, ועל נכדי העומד לצידי המקבל את תעודת הסמיכה, אני לא יכול שלא להתפעל", כך, כשהוא נרגש, ניצול השואה והסב של אחד הבחורים אשר הוסמך לרבנות סיכם את תחושותיו בפני הקהל ■ צוות COL בארה"ב ביקר במוסדות ותיעד את המעמד המרגש המתקיים אחת ל-3 שנים ■ דיווח, גלרייה וקליפ וידאו לסיפור המלא
חג במוריסטאון: 102 בחורים הוסמכו לרבנות
הקהל בעת נאום הרב אליהו • צילומים: אלי קאהן, COL • וידאו: מנדי לואיס, COL

מאת חיים ברון, כתב COL בניו-יורק

"כשאני מסתכל על הבחורים כאן, ועל נכדי העומד לצידי המקבל את תעודת הסמיכה, אני לא יכול שלא להתפעל", כך, כשהוא נרגש, ניצול השואה והסב של אחד הבחורים אשר הוסמך לרבנות אתמול (חמישי) סיכם את תחושותיו בפני הקהל הרב שבא ליטול חלק בהסמכתם של 102 בחורים ממכון הסמיכה - 'בית-מנחם' להוראה במוריסטאון בראשות הרב חיים שפירו.

באירוע המכובד נטלו חלק רבנים מכובדים ובניהם: הראשון-לציון הרב מרדכי אליהו ומזכירו הרב זרפעני, מד"א נחלת הר-חב"ד ומזכיר בית-דין רבני חב"ד בישראל הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי, מזכיר הרבי הרב בנימין קליין, הרב משה קוטלרסקי מה'מרכז-לענייני-חינוך' והמילארד היהודי הנודע, מר דיויד צייס.

כמו-כן נכחו באירוע גם צוות הישיבה: ראש-הישיבה הרב שניאור-זלמן וילשנסקי, ר"מ בישיבה הרב שלום שפלטר, ראש-ישיבת 'תפארת בחורים' הרב זלמן דובינסקי, המשגיח רב אהרון-דוד גאנץ משגיח הישיבה ועוד.

בשעת צהריים, החל הטקס רב-הרושם, בו השתתפו כל תלמידי הישיבה ומכון הסמיכה. ראשון הדוברים היה השליח הראשי למקום, הרב משה הרסון, שתחתיו פועלים כל המוסדות בקרייה המוריקה.

לאחר קריאת פרקו של הרבי, נאם התורם צייס על יחסיו עם הרבי ועל הזכות לתרום למוסדות של חב"ד. את המשא המרכזי העביר הרב אליהו, שזכה לקירובים נדירים ומיוחדים מהרבי לאורך כל השנים.

הרב אליהו קישור בין הציץ והפרח במטה אהרון לפריחה במוסדות חב"ד במוריסטון. "ביקרתי היום בכל המוסדות", סיפר הרב, "ואני רוצה לומר שיש כאן, במקום הזה, מטה אהרן שיש בו גם פרח, גם ציץ, גם שקדים"...

את האירוע חתם ראש הסמיכה הרב שפירא. בתום דבריו, העניקו הרב אליהו, הרב ירוסלבסקי והרב הרסון - תעודות סמיכה ל-102 הבחורים.

לקטעי שירה, הוזמנו 2 בחורים מישיבת 'תפארת בחורים' שהנעימו במספר ניגוני חב"ד, עם גיטרה וכינור.

COL מגיש קליפ וידאו מהאירוע ובהמשך נביא בפני הגולשים את הנאומים המרתקים של הרבנים המכובדים.

לצפייה בקליפ הוידאו - לחצו כאן

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
KOl Hakovod to rabbi chaim Shapiro
כ"ט סיון ה׳תשס״ז
A true Geon, ohuv al hamokoim veohuv al habriyos
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.