מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תשס״ז 16.06.2007

ילדי מנצ'סטר קיבלו החלטות טובות וקיום מצוות

מבצע מיוחד לילדי ישראל במנצ'סטר נערך במטרה לחנך ולעורר הילדים אודות קיום מצוות מעשיות, לכל גיל היה מצווה מיוחדת אודותיה למדו, ולכל קבוצת גיל הוכן חומר מיוחד עם חידות ומשחקים, וכן ווידאו כליפ מיוחד לכל מצוה ■ הילדים שמעו אודות פרטי המבצע ועל נחיצות קיום המצוות בפועל, ובכדי להביא הלימוד לידי מעשה הוכן כרטיס מיוחד לכל גיל עם שתי "מישיניס" הקשורים עם המצווה שלמדו וכל ילד שרצה להשתתף "במבצע המצוות" רשם את שמו על הכרטיס 770 לסיפור המלא
ילדי מנצ'סטר קיבלו החלטות טובות וקיום מצוות
בימים שבין פסח לעצרת הספירה נערך מבצע מיוחד לילדי ישראל לחנך ולעורר הילדים אודות קיום מצוות מעשיות, לכל גיל היה מצווה מיוחדת אודותיה למדו. לכל גיל הוכן חומר מיוחד עם חידות ומשחקים וגם הוכן ווידאו כליפ מיוחד לכל מצוה.

התלמידים השלוחים שבישיבה ביקרו בבתי ספר המקומיים, ומסרו שיעורים אודות המצוות לכל כיתה בנפרד, ועודדו את הילדים לקחת החלטה בשמירת המצוה עליה דיברו.

המנהלים של הבתי ספר מאד התפעלו מהשיעורים, ובעיקר מהמרץ והחיות של המגידי שיעורים, ביניהם המנהל של הבית ספר הכי גדול שמונה כ500 ילדים כ"י ביקש שיערכו שיעורים ותוכניות עם הילדים מידי שבע בשבוע.

כמו"כ התקיים בכל בית ספר כינוס של כל הילדים ביחד ששם שמעו אודות פרטי המבצע ועל נחיצות קיום המצוות בפועל, ובכדי להביא הלימוד לידי מעשה הוכן כרטיס מיוחד לכל גיל עם שתי "מישיניס" הקשורים עם המצווה שלמדו וכל ילד שרצה להשתתף "במבצע המצוות" רשם את שמו על הכרטיס, והכרטיס הזה נהפך לכרטיס הגרלה על פרסים יקרי ערך וששה כרטיס במסוק. 

למעלה מ2000 ילדים קיבלו על עצמם ה"מישיניס" להביא המצוות לידי מעשה. הילדים השתתפו במלא חיותם שאפילו בזמני החופש דיבורם סבבו אודות המצוות, כך סיפר ר' בנציון לואיס מנהל הבית ספר בעירי ווייטפילד.

מטרתנו היה שכל ילד וילדה שבעיר ילמד אודות קיום המצוות: "זה הפעם הראשונה שעשינו מבצע שייחד כל הבתי ספר וכל הילדים וב"ה ראינו הצלחה למע ' מהמשוער ותודתנו נתונה לכל אלו שנתנו מזמנם להצלחת המבצע" אומר ר' ישראל הכהן כהן העומד מאחורי האירגון לחיים אוטריש מייזם המבצע

ביום ראשון שעבר יצאו הילדים הזוכים, ביחד עם הת' השליח אברהם קאגאן שפעל ללא ליאות להצלחת המבצע לקבל את הפרסים. הנ"ל פורסם בכל העיר והיה לקידוש שם חב"ד.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מנצסטר
א' תמוז ה׳תשס״ז
הרב ישראל כהן שליח אמיתי של הרבי במנצסטר עובד במסירות נפש להפצת היהדות ולקידוש שם שמים וחב"ד יתן הקב"ה שכרו וימשיך להצליח
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.