מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשס״ז 14.06.2007

ד"ר יריב בן-אליעזר מספר על הרבי / אודיו

ד"ר יריב בן-אליעזר, מרצה בבית הספר לממשל במרכז הבינתחומי בהרצליה התראיין לפני מספר שנים לתוכנית הרדיו 'קול מבשר' וסיפר על קשריו עם הרבי. "נשאבתי בקסמו", מסכם ד"ר בן אליעזר את יחסיו עם הרבי, שהחלה בתקופה בה למד כסטודנט בניו-יורק, והמשיך בביקורים ב-770 והשתתפות בהתוועדיות עם הרבי ■ "הרגשתי קירבה אל הרבי וראייה הדדית. לרבי היתה כריזמה מיוחדת שנתן לכל אחד באמצעות מבט חודר את התחושה שהוא איתו לבד. הרבי היה ענק מבחינת הכריזמה שלו, חוכמתו, ויכולותו להתייחס לבעיות מודרניות. אדם נעים וחם, גדול משכמו ומעלה" להאזנה לראיון
ד
ד"ר יריב בן אליעזר והרבי

ד"ר יריב בן-אליעזר, מרצה בבית הספר לממשל במרכז הבינתחומי בהרצליה ונכדו של ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון התראיין לפני מספר שנים לתוכנית הרדיו 'קול מבשר' וסיפר על קשריו עם הרבי. התוכנית ששודרה לקראת יום הולדתו של הרבי הוגשה על-ידי ר' מאיר טביב.

"נשבתי בקסמו", מסכם ד"ר בן אליעזר את יחסיו עם הרבי, שהחלה בתקופה בה למד כסטודנט בניו-יורק, והמשיך בביקורים ב-770 והשתתפות בהתוועדיות עם הרבי.

ד"ר בן אליעזר סיפר על החלטה שקיבל להתחיל להניח תפילין בעקבות נדר שנדר. הוא מיהר להתקשר לרב מנשה פרלמן בשאלה היכן יוכל להשיג זוג תפילין. "בתוך 20 דקות הגיעו לביתי עשרה אברכים ובידיהם זוג תפילין, סידור ובקבוקי משקה, וישבנו להתוועדות עד אור הבוקר. אז התפללנו תפילת שחרית, והחב"דניקים לימדו אותי כיצד להניח תפילין. ומאז נהגתי להניח תפילין מידי יום". החב"דניקים הביאו עימם אף מכתב אישי לד"ר בן אליעזר.

"הרגשתי קירבה אל הרבי וראייה הדדית. לרבי היתה כריזמה מיוחדת שנתן לכל אחד באמצעות מבט חודר את התחושה שהוא איתו לבד. הרבי היה ענק מבחינת הכריזמה שלו, חוכמתו, ויכולותו להתייחס לבעיות מודרניות. אדם נעים וחם, גדול משכמו ומעלה".

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
האם הדר הוא מחבר הספר "שקט בבקשה בכתה?"
כ"ח סיון ה׳תשס״ז
אם כן, הוא אדם מדהים.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.