מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשס״ז 14.06.2007

תושבי קייפטאון הצדיעו לרבי

JEM
קרוב ל-200 איש התאספו במרכז חב"ד בסי פוינט, דרום אפריקה, לארוע הצדעה לרבי על הקשר שלו המיוחד עם קהילת דרום אפריקה ■ בנאומו הודה מר מיכאל בגראים, יו"ר ועד הקהילות של דרום אפריקה כי החלטתו שלא לעזוב את דרום אפריקה באה בעקבות הגעת שלוחי חב"ד למקום ■ הרב יוסי גולדמן, שהגיע עם עמיתו והרב מענדל פופק לדרום אפריקה שלושה חדשים בלבד לפני מהומות ה'סובטו' ב-1976 דיבר על משימת החיים של הרבי בהגברת האמונה ועידוד בנייתה והרחבתה של קהילת דרום אפריקה לסיפור המלא
תושבי קייפטאון הצדיעו לרבי
קרוב ל-200 איש התאספו במרכז חב"ד בסי פוינט, דרום אפריקה, לארוע הצדעה לרבי על הקשר שלו המיוחד עם קהילת דרום אפריקה.

בנאומו עמד מיכאל בגראים, יו"ר ועד הקהילות של דרום אפריקה, על אתגרי הקהילה היהודית המקומית בהתמודדות עם המדיניות האנטי ישראלית מחד ומהגישה החיובית ועידוד התפתחותה של הקהילה היהודית על ידי הרבי החל משנות ה-70 ועד עתה. בגראים הודה כי החלטתו שלא לעזוב את דרום אפריקה באה בעקבות הגעת שלוחי חב"ד.

הרב יוסי גולדמן, שהגיע עם עמיתו והרב מענדל פופק לדרום אפריקה שלושה חדשים בלבד לפני מהומות ה'סובטו' ב-1976 דיבר בעוצמה רבה על משימת החיים של הרבי בהגברת האמונה כתריס בפני הפורענות, דבר שהחל עוד קודם לכן כאשר הרבי הריי"צ עודד את הרב אלוי שהיה רבו של דרום אפריקה ב-1940. הרבי המשיך בדרך זו לעודד את בנייתה והרחבתה של קהילת דרום אפריקה.

הרב אשר דערען פתח את התוכנית, שאורגן על ידו ועל ידי הרב פיני העכט עם ווידיאו מרגש של חברת JEM שבו נראה הרבי שר את 'צמאה לך נפשי' בדבקות, ובהקרנת קליפים נוספים של הרבי. הערב נחתם עם דבריו של השליח הרב פופק שהביע את תקוותו שכל המסובים יצאו מערב זה עם החלטות מעשיות לשיפור הנהגותיהם בחיי היום יום והקהל צפה בווידיאו של הרבי שבו הוא שר "שיבנה בית המקדש".

לאחר הנאומים והצפייה בסרטים על הרבי, הוגש לקהל כיבוד חגיגי וכל אחד מהמשתתפים יצא עם חוברת 'דיוקן של מנהיג' מהערב המרגש והמעורר.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד מארגני הכנס
כ"ח סיון ה׳תשס״ז
שזכות הרבי תהא מגן לכם ולכל המסייעים והמשתתפים
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.