מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשס״ז 14.06.2007

סיום מסכת עם סיום הזמן בצעירי השלוחים

עם תחילת זמן הלימודים האחרון, לאחר חג הפסח, פתחה הנהלת הישיבה במבצע לימוד גמ' בע"פ. המסכת שנבחרה היא המסכת שנלמדה בגמרא לגירסא בישיבה – מסכת סוכה ■ 6 תלמידים הגיעו ל'קו-הגמר' של המבצע, ולקראת סיום הזמן, ביום ב' האחרון, נערך בישיבה אירוע חלוקת פרסים וסיום מסכת ■ בימים אלו הסתיימה שנה"ל בישיבה, כאשר התלמידים נוסעים, ברובם, לשהות בד' אמות של הרבי לקראת יום ההילולא. בז' תמוז תפתח בעזהי"ת בצפת "ישיבת הקיץ – צעירי השלוחים" ל-80 תלמידים, המיועדת לתלמידי הישיבה ו"צעירי השלוחים" נוספים המצטרפים אליהם למשך תקופת הקיץ  לסיפור המלא
סיום מסכת עם סיום הזמן בצעירי השלוחים

עם תחילת זמן הלימודים האחרון, לאחר חג הפסח, פתחה הנהלת הישיבה במבצע לימוד גמ' בע"פ. המסכת שנבחרה היא המסכת שנלמדה בגמרא לגירסא בישיבה – מסכת סוכה.

6 תלמידים הגיעו ל'קו-הגמר' של המבצע, ולקראת סיום הזמן, ביום ב' האחרון, נערך בישיבה אירוע חלוקת פרסים וסיום מסכת.

שליח הרבי ומנהל המוסדות הרב חיים קפלן, יחד עם מנהל הישיבה הרב שלמה אזרף, העניקו את הפרסים לתלמידים המצטיינים, כאשר אחד מהם, הת' יואל מאייערס ערך סיום על המסכת.

לקבלת הפרסים הצטרפו אליו התלמידים המצטיינים, האחים הת' סעדי' והת' אברהם אלפרוביץ מווינה, אוסטרי', הת' אליהו כהן מלידס שבאנגליה, הת' חיים לוי כהן ממונטריאול, קנדה, והת' יעקב בעל אף הוא מאנגלי'.

בדבריו לתלמידים ציין הרב קפלן כי הפרס העיקרי הוא הלימוד בעל פה עצמו, אך כהערכה ועידוד להמשך מקבלים התלמידים גם פרס חומרי. הרב קפלן הודה למנהל הישיבה, הרב שלמה אזרף, שקיבל ע"ע את ניהול הישיבה לפני חודשים אחדים, על היוזמה והעידוד למבצע הלימוד, בנוסף על ההשקעה הרבה והאווירה החדשה והמיוחדת שהכניס לישיבה.

הרב קפלן ציין בדבריו לשבח את אחד מהתלמידים המצטיינים, הת' יעקב בעל, גם על השקעתו הרבה ב'מבצע תפילין'. זו השנה השני' ברציפות, בה הוא מקפיד לצאת מידי יום בשעות הפסקת הצהריים ל'מבצע תפילין' בחנויות ובמשרדים שסביב הישיבה והחל מתחילת השנה הניח תפילין ל-1707 אנשים.

בימים אלו הסתיימה שנה"ל בישיבה, כאשר התלמידים נוסעים, ברובם, לשהות בד' אמות של הרבי לקראת יום ההילולא. בתאריך ז' תמוז תפתח בעזהי"ת בצפת "ישיבת הקיץ – צעירי השלוחים" ל-80 תלמידים, המיועדת לתלמידי הישיבה ו"צעירי השלוחים" נוספים המצטרפים אליהם למשך תקופת הקיץ.

"ישיבת הקיץ – צעירי השלוחים" נחשבת לתכנית הקיץ המועדפת על צעירי השלוחים מכל רחבי העולם והיא מלאה עד אפס מקום. 

תמונות ופרטים נוספים על הישיבה וישיבת הקיץ ניתן למצוא גם באתרwww.youngshluchim.com

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
ישר כח לת יעקב בעל!
כ"ח סיון ה׳תשס״ז
באופן קבוע רואה אני את הת יעקב בעל שיח מזכה את הרבים במבצע תפילין.

יישר-כח!
2.
חזקו ואמצו
כ"ט סיון ה׳תשס״ז
כל הכבוד סעדיה ואבי! תלכו מחיל אל חיל!
הדוד ממונסי
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.