מערכת COL | יום כ"ז סיון ה׳תשס״ז 13.06.2007

מועצת העיר לוד אישרה את קייטנות "דור לדור" חב"ד

בעת פיזורה של מועצת העיר בלוד ע"י שר הפנים רוני בראון היה חשש כי השנה לא ינתן אישור להפעיל את קייטנות דור לדור של נציג חב"ד לשעבר במועצת העיר ר' שבתאי קטש, זאת בעקבות החשש כי ילדים רבים מהמגזר שאיננו דתי ילכו לקייטנות אלה שמופעלות ע"י אנשי חבד בלוד ■ ר' שבתאי קטש מסר ל-COL: "הדבר מוכיח שמזה שנים רדפו אותנו סתם ללא כל סיבה. היום אני לא מכהן כחבר מועצה ובכל זאת ראו לנכון לחזק את מערך הקייטנות בכלל את פעילות העמותה בפרט ואישר מראש את כל קייטנות הקיץ של העמותה" לסיפור המלא
מועצת העיר לוד אישרה את קייטנות
בעת פיזורה של מועצת העיר בלוד ע"י שר הפנים רוני בראון היה חשש כי השנה לא ינתן אישור להפעיל את קייטנות דור לדור של נציג חב"ד לשעבר במועצת העיר ר' שבתאי קטש, זאת בעקבות החשש כי ילדים רבים מהמגזר שאיננו דתי ילכו לקייטנות אלה שמופעלות ע"י אנשי חבד בלוד. לשמחתם של רבים הגדילה לעות השנה מועצת העיר החדשה בישיבתה השבוע ואישרה פה אחד את קיום הקייטנות בעיר.

ר' שבתאי קטש מסר ל-COL בתגובה: "הדבר מוכיח שמזה שנים רדפו אותנו סתם ללא כל סיבה. היום אני לא מכהן כחבר מועצה ובכל זאת ראה לנכון יו"ר הוועדה הממונה אילן הררי לחזק את מערך הקייטנות בכלל את פעילות העמותה בפרט ואישר מראש את כל קייטנות הקיץ של העמותה".

כזכור הקייטנות מנוהלות ע"י העמותה מזה 15 שנה וכמות הילדים המשתתפים בה כ- 500 ילדים שזה בדומה לכמות הילדים שמשתתפים בכלל הקייטנות במגזר הערוני בלוד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.