מערכת COL | יום כ"ז סיון ה׳תשס״ז 13.06.2007

ניו-יורק: תכונה לקראת יום העיון שייערך בליל ג' תמוז

תכונה רבתי לקראת יום העיון המיוחד הנערך על-ידי ארגון "ועד תלמידי התמימים העולמי" שייערך ביום ההילולא ג' בתמוז ■ לפני מספר ימים פרסמנו חלק מהשמות של הרבנים שישתתפו ביום העיון. היום (רביעי) הגיעו לידי COL שמות נוספים של רבנים שישתתפו ביום העיון ■ רשימת הרבנים המלאה בפנים הכתבה  לסיפור המלא• היסטוריה בליובאוויטש: הבחורים שאלו, ה'חוזרים' השיבו
ניו-יורק: תכונה לקראת יום העיון שייערך בליל ג' תמוז
הכנה ל-ג' תמוז. חלק מהרבנים שישתתפו ביום העיון • צילומי ארכיון: צוות צלמי COL

מאת חיים ברון, כתב COL בניו-יורק

תכונה רבתי לקראת יום העיון המיוחד הנערך על-ידי ארגון "ועד תלמידי התמימים העולמי" שייערך ביום ההילולא ג' בתמוז.

לפני מספר ימים פרסמנו, כאן לראשונה, חלק מהשמות של הרבנים שישתתפו ביום העיון. היום (רביעי) הגיעו לידי COL שמות נוספים של רבנים שישתתפו ביום העיון:

הרב חנניה-יוסף אייזנבאך ראש-ישיבת 'תומכי-תמימים' בבני-ברק; הרב דוד פלדמן עורך ראשי ב'ועד הנחות בלה"ק'; הרב יעקב-משה וואלברג ר"מ בישיבת 'תומכי-תמימים' במסצ'תר; הרב לימא וילהלם ראש-ישיבת 'תומכי-תמימים' ברוסטוב; הרב יוסף-יצחק פלטיאל ר"מ בישיבת 'חובבי-תורה' בקראון-הייטס והרב שלום-בער לוין מנהל ספריית 'אגודת-חסידי-חב"ד' ב-770 בניו-יורק.
 
הרבנים כדלעיל, מצטרפים לרשימה שפרסמנו בתחילת השבוע: הרב יואל כהן, משפיע בישיבת 'תומכי-תמימים' המרכזית בכפר-חב"ד הרב שניאור-זלמן גופין; ראש-ישיבת 'תומכי-תמימים' במיאמי הרב יהודה-לייב שפירא; הרב איסר-זלמן וויסברג, ומגיד-שיעור בישיבת 'מעיינות' בירושלים הרב שמואל בראון.

אלה ימסרו שיעורים וסדנאות במספר תחומים ויתמקדו על היבטים שונים באוצר הבלום שהתגלה לעולם מאז קבלת הנשיאות של הרבי בתשי"א ועד תשנ"ב.

יום העיון יחולק לשיעורים בחלקו הראשון בשעות אחר-הצהריים ומושב מרכזי בחלקו השני בערב. המשתתפים ילמדו מתוך קובץ שיכלול את שיחות הקודש, מאמרים ו'רשימות' של הרבי שיועלו על-ידי הרבנים הדורשים. המארגנים מבטיחים שיעורים במספר שפות.

קהל גדול במיוחד

ר' יוסי זקליקובסקי, האברך העומד בראש 'ועד התמימים' ומארגן האירוע בסיוע קבוצת בחורים, אומר כי בג' תמוז השנה מצופה קהל גדול במיוחד של עולים לציון הק' של הרבי בניו-יורק.

"השנה יהיו כל-כך הרבה בחורים כי הישיבות מסיימים את ה'זמן' לפני ג' תמוז, ומחנות הקיץ והקעמפים עדיין לא יתחילו", הוא אמר. האירוע יהיה פתוח גם לאברכים וחסידים ויועבר במספר שפות. 

לדבריו, ראשי-ישיבות ומשפיעים עלו עם הרעיון לארגן תוכנית עבור תלמידי ישיבות חב"ד בתאריך החסידי החשוב "ואנחנו עושים זאת בתיאום מלא איתם".

אחד הבחורים המעורב בארגון התוכנית הוסיף: "אני לא זוכר משהו דומה. אנחנו לא נעסוק בדיבורים על גדלות הרבי - זה מתאים יותר לקהלים אחרים. האירוע הוא לבחורים שיושבים ולומדים כל השנה כדי להתעמק באופן מרוכז בתורת הרבי באופן של הכנה ליום ההילולא. וכידוע, כפי הרבי אמר, ההתקשרות האמיתית היא על-ידי לימוד תורתו".

התוכנית נתרמת על-ידי הרה"ת ר' שמעון-אהרן הכהן בן קריינא ומשפחתו שיחיו לעילוי-נשמת ר' יוסף-יצחק בן ר' שלום-ישעיה ע"ה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.