מערכת COL | יום כ"ה סיון ה׳תשס״ז 11.06.2007

היערכות חדשה בצעירי השלוחים בצפת, ואורח מחו"ל

בשבת האחרונה, ש"פ שלח, התארח בצפת המחנך הרב זלמן לייב מרקוביץ, איש חינוך נודע ומנהל חדר ליובאוויטש במוריסטאון. הרב מרקוביץ הגיע כאורח ישיבת צעירי השלוחים, במסגרת ההיערכות החדשה בישיבה, לקראת פתיחת העשור השני לקיומה של הישיבה ■ במכתב מיוחד ששלחה הנהלת הישיבה לאחרונה לכל השלוחים נמסר על השינוי והשדרוג הצפוי ובהתאם לכך קיימת התעניינות רבה של שלוחים להעברת ילדיהם לישיבה לקראת שנה"ל הבעל"ט לסיפור המלא
היערכות חדשה בצעירי השלוחים בצפת, ואורח מחו
בשבת האחרונה, ש"פ שלח, התארח בצפת המחנך הרב זלמן לייב מרקוביץ, איש חינוך נודע ומנהל חדר ליובאוויטש במוריסטאון. הרב מרקוביץ הגיע כאורח ישיבת צעירי השלוחים, במסגרת ההיערכות החדשה בישיבה, לקראת פתיחת העשור השני לקיומה של הישיבה.

בהנהלת הישיבה אומרים כי לאחר הפיתוח וההרחבה של הישיבה בשנים האחרונות עד להפיכתה לפאר ישיבות חב"ד – בקמפוס המפואר "קמפוס ישראל ארי' ליב – כולל חב"ד", נכנסת הישיבה כעת לשלב חדש של שדרוג ועליית מדרגה גם ברמה הלימודית והחסידית בישיבה, כדי להבטיח שתהי' המקום המתאים והראוי ביותר לחינוך צעירי השלוחים – דור העתיד של השלוחים.

במכתב מיוחד ששלחה הנהלת הישיבה לאחרונה לכל השלוחים נמסר על השינוי והשדרוג הצפוי ובהתאם לכך קיימת התעניינות רבה של שלוחים להעברת ילדיהם לישיבה לקראת שנה"ל הבעל"ט.

הרב מרקוביץ עוסק בשנה האחרונה, מטעם המרכז לענייני חינוך, כיועץ מיוחד לחינוך ילדי השלוחים. במסגרת זו ביקר לאחרונה במוסדות שונים ברחבי ארה"ב ואף השתתף כאורח מיוחד בכינוס השלוחות שהתקיים לא מכבר בחוף המערבי.

במסגרת זו הגיע לבקר גם בישיבת צעירי השלוחים, כדי לעמוד מקרוב ולהתרשם מהמצב בישיבה ולסייע לקראת ההיערכות החדשה. הרב מרקוביץ הביע את התפעלותו מהקמפוס המפואר והצוות הרחב והאיכותי ואמר שללא ספק המקום מתאים להיות בית היוצר לדור הבא של השלוחים, בגשמיות וברוחניות.

הרב מרקוביץ התוועד עם הצוות והתלמידים ארוכות במשך השבת, ובמוצאי שבת ישב לאסיפה ארוכה עם הצוות כולו, כאסיפת הכנה לקראת שנה"ל הבעל"ט. בנוסף, הספיק להתוועד עם גם אנ"ש בקריית חב"ד בהתוועדות שבת מברכים ולהתוועד ארוכות וללמוד חסידות גם עם בנות סמינר בית חנה.

לאחר הביקור המוצלח ולאור התגובות החיוביות, סוכם בין שליח הרבי ומנהל המוסדות הרב חיים קפלן והרב מרקוביץ על המשך שיתוף פעולה, ובעזהי"ת על ביקורים נוספים בתקופה הקרובה, לתועלת הקהילה והמוסדות כולם.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
2.
הרשמה לישיבת קיץ
כ"ה סיון ה׳תשס״ז
שלום,

האם החלה ההרשמה לישיבת קיץ לצעירי השלוחים אם כן היכן ניתן לקבל פרטים

תודה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.