מערכת COL | יום כ"ג סיון ה׳תשס״ז 09.06.2007

דבורה-לאה הלברשטאם מתגייסת למען ג'וליאני

המירוץ לנשיאות ארה"ב: 120 אנשי נדל"ן ישראלים התכנסו באחרונה למפגש תמיכה למען רודולף ג'וליאני, המתמודד בימים אלו עד מועמדות המפלגה הרפובלקאית לנשיאות ארצות-הברית ■ ג'וליאני נשא דברים על הטרור העולמי ועל בעיית הטרור בישראל. בתום דבריו, הודה לנוכחים שבאו לתמוך בו והם אכן תמכו בצורת ערימה שמנה של צ'קים למימון מסע הבחירות ■ מאחורי המפגש עומד איש העסקים הישראלי סרג' הוידה שהגב' דבורה-לאה הלברשטאם, תושבת קראון-הייטס ומקימת מוזיאון הילדים היהודי בברוקלין, הכירה בינו לג'וליאני לסיפור המלא
דבורה-לאה הלברשטאם מתגייסת למען ג'וליאני
רודולף ג'וליאני (ארכיון COL)
מאת חיים ברון, כתב COL בניו-יורק

איש העסקים הישראלי סרג' הוידה כינס לאחרונה ברחוב 69 במנהטן קבוצה של כמאה ועשרים אנשי נדל"ן ישראלים לפגישה תמיכה עם ראש-העיר ניו-יורק לשעבר, רודולף ג'וליאני, המתמודד בימים אלו עד מועמדות המפלגה הרפובלקאית לנשיאות ארצות-הברית.

הוידה קיבל את פניו של ג'וליאני ביחד עם דבורה-לאה הלברשטאם, פעילת ציבור חב"דית ואימו של הת' ארי הי"ד שנרצח בידי ערבי אנטישמי בגשר ברוקלין לפני יותר מעשור שעל-שמו הוקם מוזיאון הילדים היהודי בברוקלין.

השלושה הסתגרו לשיחה פרטית בת כעשרים דקות לפני שהצטרפו אל שאר המוזמנים, שקיבלו את ג'וליאני במחיאות כפיים סוערות.

בדברי הפתיחה שלו, שיבח סרג' הוידה את פעילותו של ג'וליאני כראש-עיר. הן בזמן הפיגוע בתאומים ולאחריו, והם במהלך שנות התשעים בהן טיפל ביד חזקה בבעיית הפשע של העיר.

אחר-כך עלה ג'וליאני לנאום, ובמשך קרוב לשעה דיבר על הטרור העולמי ועל הדרכים בהם יוכל כנשיא ארצות-הברית לטפל בהן.

ג'וליאני גם דיבר כמובן על בעיית הטרור בישראל והודה לנוכחים שבאו לתמוך בו. והם אכן תמכו בצורת ערימה שמנה של צ'קים למימון מסע הבחירות.

בראיון לכלי-תקשורת לאחר האירוע, סיפר הוידה על ההכירות שלו עם גו'ליאני. "פגשתי אותו כמה פעמים באירועים שונים. הוא כזה עממי ונותן הרגשה טובה. יצא לי להכיר אותו טוב יותר בפתיחה של המוזיאון לילדים היהודי בברוקלין לפני שנתיים.

"דבורה הלברשטאם הכירה בינינו, וכשהיא פנתה אל שאעזור לג'וליאני במסע הבחירות שלו מאוד שמחתי לעשות זאת. התחלתי לדבר עם חברה ועם אנשי עסקים בנדל"ן שיגיעו ויתמכו בג'וליאני. שכנעתי אותם למה זה חשוב כל-כך".
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
אם גוליאני יהיה נשיא....
כ"ד סיון ה׳תשס״ז
אולי העולם יראה אחרת!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.