מערכת COL | יום כ"ב סיון ה׳תשס״ז 08.06.2007

קליפורניה, פסטיבל ההרמוניה בידינו

מוקדם מידי לקחת אחריות על מה שמוצג ונאמר בפסטיבל ההרמוניה השנתי ב' רוזה בקליפורניה, אולם ניתן כבר לקבוע כי הנוכחות החב"דית תורגש שם בבירור ■ חגיגת האמנות, מוסיקה ותרבות הנערכת 29 שנה ברציפות תיפתח ביום ראשון הקרוב עם סדנא על מדיטציה יהודית מאת הרב ישראל ריס, שליח חב"ד בעיר מרין הסמוכה ■ השליח הוותיק לסאן פרנסיסקו הרב יוסף לאנגר הורשה לארגן תפילת וסעודת שבת ברחבת הפסטיבל ולהפעיל דוכן מזון כשר למהדרין  לסיפור המלא
קליפורניה, פסטיבל ההרמוניה בידינו

פסטיבל ההרמוניה תכלול בפעם הראשונה בתולדותיה מספר נואמים יהודים בתוכנית הרישמית שלה וכן מספר אמנים יהודים ואירועים עם אופי דתי.

חגיגת המוסיקה, אמנות ותרבות המתחילה ביום ראשון הקרוב מביאה אלפים לרחבת סונומה קאונטי פיירגראונדז בעיר ס' רוזה בקליפורניה. זו תהיה השנה ה-29 של הפסטיבל.

המארגנים החליטו לאפשר לשלוחי חב"ד לנאום בפתיחת הפסטיבל המושך אליו יהודים רבים שאינם נמנים על שומרי תורה ומצוות לע"ע.

הרב ישראל ריס יעביר "סדנא על מדיטציה יהודית" שיבוסס על תורת החסידות ומשנת הרבי בנושא. הרב ריס מנהל את בית-חב"ד בעיר מרין כבר 19 שנה ועומד בראש "ועדת העריכה" של JLI המכון ללימודי יהדות ומחבר "קבלה עכשיו".

על הרצאה זו נכתב: "הקימה בבוקר היא האירוע הכי חשוב ומשפיע על היום שלנו. זהו הזדמנות לבטא את הוקרתינו לבורא עולם. היהדות מציעה מנהג עוצמתי המרשה לאנשים לחוות זאת. זהו התפילה הקצרה בשם "מודה אני". התפילה/מדיטציה הזו נותנת לנו להתחבר עם האני הגבוה שלנו".

איש חב"ד הוא השליח הוותיק הרב יוסף לאנגר, שהקים את בית-חב"ד בסאן פרנסיסקו בשנת תשמ"ד ומפעיל תוכניות חינוכיות המסייעות לאסירים לשעבר, נגמלים מסמים ואפשר לומר - לכל אחד הזקוק לעזרה. כשהציב חנוכייה ציבורית בכיכר העיר אמרגן המוסיקה המנוח ביל גראהם התערב לטובתו.

לרב לאנגר אושר לערוך תפילת קבלת-שבת וסעודת  שבת ברחבת האירוע. כמו-כן יוקם דוכן עם מזון כשר למהדרין שיהיה פתוח לאורך ימי הפסטיבל.

בתוכנית הפסטיבל נכתב על הרב לאנגר: "הרב, או יוסף כפי שהוא מוכר, יכול להיראות על ה"אופנוע המצוות" מביא את עבודתו לרחובות".

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
יישר כח
כ"ב סיון ה׳תשס״ז
הרב רייס הוא דוגמא ומופת "שלוחו של אדם, כמותו"
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.