מערכת COL | יום כ' סיון ה׳תשס״ז 06.06.2007

פנייה לחברי ש"ס: אל תצביעו בעד פרס לנשיאות

בימים אלו, מתגבשת יוזמה של רבנים ואנשי ימין הפונים לחברי סיעת ש"ס בבקשה שלא להצביע בעד המשנה לראש הממשלה, שמעון פרס, לנשיאות המדינה. במכתב שנשלח לחבר הכנסת נכתב: "לא יתכן בשום אופן, שאדם שהיה היוזם והשותף לכל הנסיגות החל מהסכמי אוסלו ועד לתכנית ההתנתקות, יזכה לתמיכת יהודים חרדים שומרי תורה ומצוות" לסיפור המלא
פנייה לחברי ש

בימים אלו, מתגבשת יוזמה של רבנים ואנשי ימין הפונים לחברי סיעת ש"ס בבקשה שלא להצביע בעד המשנה לראש הממשלה, שמעון פרס, לנשיאות המדינה. במכתב שנשלח לחבר הכנסת נכתב: "לא יתכן בשום אופן, שאדם שהיה היוזם והשותף לכל הנסיגות החל מהסכמי אוסלו ועד לתכנית ההתנתקות, יזכה לתמיכת יהודים חרדים שומרי תורה ומצוות".

"בשעה שאלפי יהודים שגורשו מבתיהם ביוזמתו, מסתובבים בשברון לב, בלי בית ובלי פרנסה, וחלקם לקו במחלות סופניות. ובשעה שהקסאמים שהביא עלינו במעשיו ממשיכים לפול ברחבי צפון הנגב, והכל מודים כי סכנה נוראה נשקפת לעם ולארץ ממחנות החמאס ואל-קעידא שהוקמו על חורבות גוש קטיף", נכתב בהמשך.

"תמיכה בשמעון פרס מהווה סכנה לעם ישראל, ופגיעה אנושה בציבור המתיישבים לדבריהם, המסר מתמיכת ש"ס רחמנא ליצלן באיש הזה, הוא, כי הם נותנים גיבוי למעשיו ומוקירים אותו על הפשעים הנוראים שביצע במהלך השנים".

"אנו פונים אליכם בקריאה נרגשת של הרגע האחרון. עשו את הכל על מנת להכשיל את מועמדתו של שמעון פרס לתפקיד. אל תבגדו בעם ישראל ובתורת ה', אבל תנעצו סכין בגבם של מגורשי גוש קטיף ומתיישבי יהודה ושומרון", קראו הרבנים.

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
10 תגובות
1.
הצטרפות לקריאה צודקת והגיונית.
כ' סיון ה׳תשס״ז
הקיראה לש,ס לא לתמוך בפרס לנשיא אין צודקת והגיונית ממנה. אסור לש"ס לחזור שוב על טעותה בתמיכה באוסלו א".כך תכפר במעט על טעותה ותקיעת סכין בגב המתישבים.לא יעלה על הדעת שאנשים מאמינים שומרי מצוות יתמכו באדם שהביא אסונות עלינו ה"ישמרנו היה לא תהיה.
2.
פרס שותפו של עראפאת ימ"
כ' סיון ה׳תשס״ז
מי שבוחר בפרס שותפו של ערפאת ימ"ש בפרס "נובל לשלום " בוחר בו ובשותפו ובדרכי שניהם,הוא הביאו מטוניס הוא נתן לו ולמריעיו נשק, הוא לא לחם בו ושמר עליו מכל משמר ע"מ שיוכל להמשיך במעלליו,הוא שמר על קשר חבירות איתו גם כשהקיז את דמינו,הוא ביקרו גם כשהי כלוא במוקעטה,ועשה כל מאמץ לשחררו משם,בידעו מה יוכל לעשות כמשוחרר.
ב-50- שנים האחרונות לא עשה פרס שום דבר למען עם ישראל כל פעןלותיו היו,למען שמעון פרס ,למען כבוד שמעון פרס ,למען רצון ידידיו המדינאיםבעולם,כל פעולה היתה מחושבת הארם זה יגדיל כבודי בגויים או לא.
הוא אבי המצאת "קרבנות השלום"
(ולצעירים שלא זוכרים:אחרי הסכם אוסלו שטףגל טרור ר"ל את הארץ אוטובוסים התפוצצו כל שני וחמישי,
ושמעון פרס הסביר שכך עוושים שלום,כשם שיש קרבנות מלחמה יש גם קרבנות שלום)
פרס מעולם לא הביע צער על נפגעי הטרור לא השתתף בהלויות ההמוניות שהיו אחר אוסלו לא הלך לנחם אף משפחה,
ש"ס ופרס בממשלה הביאו את הסכם אוסלו בבחירתם בו עתה הרי כל מה שטענו אח"ח שלא המשכנו לתמוך ואנו מתחרטים מתגלה כבלוף וכלפי פנים.מצא מין את מינו וניעור
זה חילול השם נורא ואיום חילול כבוד הנרצאחים
לא הייתה פה הוראה לנביא להמליך את יפתח הגלעדי וד"ל
3.
דמגוג
כ' סיון ה׳תשס״ז
בושה וחרפה וכי ממתי זה עניננו מי יהיה הפרזידנט ! וכי האחרים טובים ממנו?! בוא ונעסוק במה שאני באמת חייבים לעסוק
4.
קאסם שמאסם...
כ' סיון ה׳תשס״ז
זה הי התגובה של שמעון פרס כשהקסאמים החלו ליפול, והוא יקבל פרס--פרס לפרעזידענט?
5.
ישר כוח
כ' סיון ה׳תשס״ז
לרבנים שלקחו יוזמה על עמצם כי אסור שפרס יהיה נשיא מדינת ישראל
6.
מה כל אחד יכול לעשות?
כ' סיון ה׳תשס״ז
בבחירות האחרונות קיבלה ש"ס כ15% מכלל הקולות החבדיי"ם, ואחוזים גבוהים יותר בכלל הציבור שנאמן לארץ-ישראל.
תמיכה זאת היתה על רקע התנגדותה של ש"ס לתכנית ההתנתקות והליכתה בכיוון של נאמנות לארץ-ישראל.
עכשיו עומדת סיעת ש"ס בפני מבחן: האם יתנו את ידם לבחירת איש שיזם והיה מגדולי המבצעים של הסכמים שגרמו להריגתם של למעלה מאלף יהודים ועקירתם מבתיהם ומפרנסתם של עוד עשרות אלפים, ועד היום לא הביע חרטה והתנצלות על מהלכים אלה, או להצביע בעד מי ששומר מסורת, מבקר בבתי-כנסת, שומר כשרות, אדם שמכבד את מורשת ישראל ואת קודשי ישראל, וכמובן יפעל למען כל אלה בהבחרו לנשיא.
ואכן, רוב חברי ש"ס נוטים להצביע לריבלין על פי נטיית לבם, אלא שגורמים בסיעת ש"ס קיבלו בימים אלה הבטחות להטבות משמעותיות מרה"מ אולמרט אם יצליחו להשיג הוראה חד-משמעית מהרב עובדיה יוסף להצביע לפרס, הוראה שתחייב את כל חברי הסיעה.
גורמים אלה שעומדים בראש התנועה כבר הצליחו לשכנע את הרב יוסף להוציא הוראה כזאת ביום חמישי הקרוב, והדבר היחיד שיכול לשנות את דעתם זה לחץ מסיבי של דעת-קהל שמתנגדת למהלך הזה שעוד יכול להביא עלינו (היל"ת) אסונות גדולים, כעקירת יישובי הגולן וכו וכו.
כל אחד יכול להשפיע: יש לפנות ישירות לחברי הכנסת של ש"ס ובפרט לעומדים בראשות התנועה אלי ישי ואריאל אטיאס ולבקש מהם בכל לשון של בקשה שלא יתנו ידיהם למהלך הנורא הזה, וחזקה לתעמולה שאינה חוזרת ריקם.
הדברים אמורים במיוחד כלפי רבנים ומנהלי מוסדות שיש להם השפעה חזקה יותר, בכל אופן ברור: אם מכשירי הפקס של ישי ואטיאס יפלטו ביומים הבאים אלפי פקסים שמתנגדים לתמיכתם בפרס, הם ימשכו את ידיהם מהמהלך!
לכל אחד ואחת מאתנו יכול להיות חלק בזה!
7.
נשיאים ורוח וגשם אין
כ' סיון ה׳תשס״ז
אין נשיא בישראל הכל נובע מאינטרסנטיות עצמית לא למען העם ולא למען כבוד ישראל אוי לעם שפרס מועמדו וד"ל
החרדים לכבודה הלאומי של ישראל
8.
הרב אליעזר מזרחי
כ' סיון ה׳תשס״ז
הרב מזרחי בפסח הידוע מנע מפרס את התהילה . והיום הרב מזרחי אחרי שדיבר בעד הצבעה לשס .אולי כבודו יסביר להם את הסכנה שבפרס .
9.
מה מספר הפקסים של ש,ס?
כ"א סיון ה׳תשס״ז
תגובה למספר 6.נא כתוב את מספר הפקסים של חברי ש"ס. דחוף.רק אם ידעו החכי"ם כי חב,ד ונאמני א"י לא יצביעו עבורם בבחירות הבאות אם עכשיו יתמכו בפרס אולי זה יעצור אותם.
10.
חבל להם לש"ס
כ"א סיון ה׳תשס״ז
להראות שהם תומכים בפרס המפסידן.

וכבר נקבע שמו רבי שימון בן לוזר...
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.