מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשס״ז 03.06.2007

כוננות שיא לכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד

נותרו מקומות ספורים חודש תמוז ממשמש ובא והכנס הארצי השנתי של ארגון נשי ובנות חב"ד מתקרב בצעדי ענק. הכנס יתקיים אי"ה ביום שני, ט"ז בתמוז, ה-2 ביולי בבנייני האומה בירושלים עיה"ק. בתוך ימים ספורים מעת פתיחת מרכז המידע ורכישת הכרטיסים (5022270 03) בל"ג בעומר, נרכשו אלף המקומות הראשונים באולם. 1500 מקומות נוספים נרכשו בתוך שבוע נוסף וכעת נמכרים המקומות האחרונים לכנס. הכרטיסים נשלחים בימים אלו לבתי הרוכשות בדואר רשום. להורדת ההזמנה: לחצי כאן
כוננות שיא לכנס הארצי של נשי ובנות חב
הכנס הארצי השנתי של נשי ובנות חב"ד בארץ הקודש, הוא כנס שנערך יותר מארבעים שנה על פי בקשת הרבי ובעידודו. הכנס הוא חוויה מיוחדת ומרוממת, מאפשר מפגש משפחתי וקהילתי, מעצים וממלא. השנה יעסוק הכנס בתפילה, בזיקה לתפקידיה של האישה החסידית. כמו תמיד, תוכנית מרתקת ומגוונת מובטחת.
בסיום הכנס הגרלה לנסיעה לרבי בשם כל משתתפות הכנס, והשנה שינוי – כרטיס ההגרלה כלול במחיר כרטיס הכניסה, בנוסף לשי היוקרתי – אלבום מהכנס אשתקד 'ניתן ונחזור וניתן' – הכנס המיוחד שעסק בנתינה, באלבום תכנים ותמונות ובתקליטור שירים וקטעי וידאו לצפייה במחשב.
בימים אלו שוקדים גם על הכנת עיתון הכנס. מערכת 'משפחה חסידית' מצטרפת לאלפי הנשים והבנות ביום חגן בעיתון מיוחד, מלא וגדוש העוסק בתכני הכנס, ובו גם תהיה התוכנייה ויופיעו מילות השירים.
הרבי רוצה
הרבי עודד מאוד והשפיע מברכותיו לכנס חד שנתי זה, המאחד תחת קורת גג אחת אלפי נשי ובנות חב"ד למטרה של לימוד, התעלות והחלטות טובות. הרבי שלח מכתב ברכה מיוחד אל כינוס נשי ובנות חב"ד בארץ הקודש. אל כינוס נשי ובנות חב"ד בארצות הברית, היה הרבי נוהג לצאת באופן מיוחד לבית המדרש ב-770, שם דיבר בפני משתתפות הכינוס. בדברי הרבי ובמכתביו לכינוסים, היו רעיונות ומסרים השייכים לנשי ובנות ישראל, ולנשי חב"ד בפרט, ומהם למדנו עד כמה היה הכינוס בעל חשיבות בעיניו. הרבי היה רואה בכנסים אלו מנוף רב עוצמה לכל אישה מנשי ובנות חב"ד ולארגון כולו. הרבי התייחס במכתביו לכל משתתפת באופן אישי ובירך אותה בשפע ברכה והצלחה בגשמיות וברוחניות.
גם לאחר הכינוס היה הרבי מגיב על דוחו"ת הכינוס ומורה להפיק מכל כינוס את הלקחים. לא אחת קרה, שנשים שדיווחו לרבי באופן פרטי על השתתפותן בכנס נשי ובנות חב"ד, קיבלו מענה מיוחד של "תשואות חן חן" על ההשתתפות. ידוע גם הסיפור על חברה, שלא היה באפשרותה להשתתף בכינוס, כיוון שמצבה הכלכלי הקשה מנע ממנה את קניית הכרטיס לכנס, והרבי שלח לה סכום כסף, כדי שתוכל להשתתף.
זוהי הסיבה שכל אחת ואחת מוזמנת אישית וכל אחת ואחת אכן מתאמצת ומתפנה מכל עיסוקיה החשובים ומגיעה ליום תמים זה של התמלאות פנימית.
מהלך הכנס
כניסה לבנייני האומה תתאפשר החל מהשעה 11:00 בבוקר. דלתות האודיטוריום תיפתחנה בשעה 12:00. ארגון נשי ובנות חב"ד לא חוסך מאמצים על מנת להבטיח לכל אישה כניסה רגועה וחלקה. בכניסה תקבל כל משתתפת שקית ובה עיתון הכנס הכולל תוכנייה, שי אישי – אלבום כנס אשתקד, ארוחה קלה ושתייה. לאחר כתיבת פדיון נפש לרבי, תוזמנה הנשים לקפה ועוגה באולם התצוגות. בשלב הקבלה מתבקשות נציגות ארגון נשי ובנות חב"ד לפנות לדוכן הנציגות שבלובי הכניסה. גם השנה תיערך בכנס הצדעה לנציגות הארגון.
מתוך התחשבות בכלל המשתתפות בכנס ובתינוקות עצמם, לא תותר הכנסת תינוקות לאולם האירוע. השנה חידוש בשמרטפייה – כל אישה מביאה עמה את השמרטפית המתאימה לה. אולם מיוחד יוסדר לשמרטפיות ולתינוקות והוא יהיה פתוח החל מהשעה 11:00. לקבלת רשימת שמרטפיות מאזור ירושלים ניתן ליצור קשר עם ארגון נשי ובנות חב"ד בטלפון 9606142 03. השמרטפייה מיועדת לתינוקות יונקים בלבד.
ב-12:30 בדיוק יתחיל אי"ה המושב הראשון. מושב זה יימשך עד השעה 15:00. עד השעה 15:30 תהיה הפסקה, לטעימת ארוחת הצהריים קלה ויוגש קפה. המושב השני ייפתח אם ירצה השם בשעה 15:30 ויימשך עד השעה 18:00.
מבצע תורה כפולה ומכופלת
גם השנה תתקיים בכנס הגרלת פרסים לסיום מבצע הלימוד הארצי: 'תורה כפולה וּמכופלת'.
כבכל שנה, גם הפעם מתאחדות נשי ובנות חב"ד במבצע לימוד ארצי 'תורה כפולה ומכופלת'. תקופת היא עכשיו, ימי ההכנה לג' בתמוז - ג' בסיוון ועד ג' בתמוז. המבצע נושא פרסים, כשהפרס הראשון הוא כרטיס טיסה לרבי, תרומת 'מני מהדרין'. טקס סיום המבצע וההגרלה ייערכו בכנס הארצי.
מוטיב המבצע הוא הוספה של שלוש פעמים בלימוד תורתו של הרבי, ובפרט בענייני גאולה ומשיח, בתוך תקופת המבצע. קיימים אופנים רבים לביצוע המבצע, כגון: הצטרפות לשיעור קיים, לימוד בחברוּתא עם חברה, עם שכנה, עם הבעל, עם ילד או ילדה. ניתן להוסיף גם בלימוד אישי. ניתן להאריך שיעור קיים או להגדיל את תדירותו. ניתן להוסיף תכנים בשיעור קיים או ללמוד בעומק נוסף. כמובן, ניתן להקים שיעור חדש.
הפעם מתנוססים ספחי המבצע על ההזמנה לכנס, אותה קיבלה כל אישה אישית לביתה. יש למלא את הספח ולהביאו לכנס הארצי, שם יוצבו תיבות ההגרלה. אם לא קיבלת הזמנה אישית וספח מבצע פני עוד היום למשרדי הארגון וקבלי לביתך: 9606142 03.
מחכות לך, ארגון נשי ובנות חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.