מערכת COL | יום ט"ז סיון ה׳תשס״ז 02.06.2007

ג' תמוז: לתמימים מתוכנן יום עיון במשנת הרבי

מיוחד: לבחורים הרבים שיגיעו לחצרות קדשינו לרגל יום ההילולא מתוכננת תוכנית תורנית ייחודית ביוזמת ראשי-ישיבות ומשפיעים ובארגון "ועד תלמידי התמימים העולמי" ■ יום העיון במשנת הרבי יתקיים ביום שני, ב' תמוז בניו-יורק ויחולק לשיעורים וסדנאות ומושב כללי בהשתתפות "גאונים, חריפים ומומחים" ■ "השנה יהיו כל-כך הרבה בחורים כי הישיבות מסיימים את ה'זמן' לפני ג' תמוז, והקעמפים עדיין לא יתחילו", אומר ר' יוסי זקליקובסקי מועד התמימים. השיעורים יועברו במספר שפות ונתרם על-ידי ר' שמעון-אהרן ומשפחתו  לדיווח המלא
ג' תמוז: לתמימים מתוכנן יום עיון במשנת הרבי
תלמידי הישיבות ממלאים אולם בקראון-הייטס באירוע של 'ועד התמימים' * תצלום ארכיון

"ועד תלמידי התמימים העולמי" מפתיע בתוכנית ייחודית ליום ההילולא של הרבי עבור הבחורים הרבים האמורים להגיע מכל העולם לחצרות קדשינו לרגל ג' תמוז.

יום שני ב' תמוז, ערב יום ההילולא, יוקדש ללימוד ועיון במשנת הרבי.

לדברי המארגנים, "גאונים, חריפים ומומחים" בתורת הרבי כבר הבטיחו את השתתפותם. אלה ימסרו שיעורים וסדנאות במספר תחומים ויתמקדו על היבטים שונים באוצר הבלום שהתגלה לעולם מאז קבלת הנשיאות של הרבי בתשי"א ועד תשנ"ב.

יום העיון יחולק לשיעורים בחלקו הראשון בשעות אחר-הצהריים ומושב מרכזי בחלקו השני בערב. המשתתפים ילמדו מתוך קובץ שיכלול את שיחות הקודש, מאמרים ו'רשימות' של הרבי שיועלו על-ידי הרבנים הדורשים. המארגנים מבטיחים שיעורים במספר שפות.

קהל גדול במיוחד

ר' יוסי זקליקובסקי, האברך העומד בראש 'ועד התמימים' ומארגן האירוע בסיוע קבוצת בחורים, אומר כי בג' תמוז השנה מצופה קהל גדול במיוחד של עולים לציון הק' של הרבי בניו-יורק.

"השנה יהיו כל-כך הרבה בחורים כי הישיבות מסיימים את ה'זמן' לפני ג' תמוז, ומחנות הקיץ והקעמפים עדיין לא יתחילו", הוא אמר. האירוע יהיה פתוח גם לאברכים וחסידים ויועבר במספר שפות. 

לדבריו, ראשי ישיבות ומשפיעים עלו עם הרעיון לארגן תוכנית עבור תלמידי ישיבות חב"ד בתאריך החסידי החשוב "ואנחנו עושים זאת בתיאום מלא איתם".

אחד הבחורים המעורב בארגון התוכנית הוסיף: "אני לא זוכר משהו דומה. אנחנו לא נעסוק בדיבורים על גדלות הרבי - זה מתאים יותר לקהלים אחרים. האירוע הוא לבחורים שיושבים ולומדים כל השנה כדי להתעמק באופן מרוכז בתורת הרבי באופן של הכנה ליום ההילולא. וכידוע, כפי הרבי אמר, ההתקשרות האמיתית היא על-ידי לימוד תורתו".

בימים הקרובים יפורסמו פרטים נוספים ושמות הרבנים שימסרו שיעורים. התוכנית נתרמת על-ידי הרה"ת ר' שמעון-אהרן הכהן בן קריינא ומשפחתו שיחיו לעילוי נשמת ר' יוסף-יצחק בן ר' שלום ישעיה ע"ה.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
Ilum Shaim?
י"ז סיון ה׳תשס״ז
בימים הקרובים יפורסמו פרטים נוספים ושמות הרבנים שימסרו שיעורים. התוכנית נתרמת על-ידי הרוצה בעילום שמו הרה"ת ר שמעון-אהרן הכהן בן קריינא ומשפחתו שיחיו.
2.
shoking...
כ"ה סיון ה׳תשס״ז
שמוליק אתה נראה -10
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.