מערכת COL | יום ט"ו סיון ה׳תשס״ז 01.06.2007

בחרקוב מקבלים עול מצוות

חרקוב לבשה חג: 13 בנים ו-12 בנות, תלמידי בי"ס "אור אבנר" בהנהלת השליח הראשי ורב העיר, הרב משה מוסקוביץ', חגגו את יום היכנסם בעול המצוות בבית הכנסת "בית מנחם" בחרקוב ■ הארוע נפתח בטקס מרגש של קבלת עול מלכות שמים, בנוכחות נכבדה של הורי התל' ואורחים נכבדים מהקהילה. חתני המצווה עלו לבימה עטורים בתפילין ויחד עם הוריהם ושאר הנוכחים קראו "קריאת שמע" בהתלהבות לסיפור המלא
בחרקוב מקבלים עול מצוות
חרקוב לבשה חג: 13 בנים ו-12 בנות, תלמידי בי"ס "אור אבנר" בהנהלת השליח הראשי ורב העיר, הרב משה מוסקוביץ', חגגו את יום היכנסם בעול המצוות בבית הכנסת "בית מנחם" בחרקוב.

היום נפתח בפעילויות חוויתיות ומיוחדות לבני ובנות המצוה, משחקים, תחרויות וסדנאות יצירה. לאחר מכן נבחנו בני המצווה במשך כשעה בהלכות הנחת תפילין ומשמעותן אצל השליח הראשי ורב העיר, הרב משה מוסקוביץ', והמורה השליח הרב אלירם כהן, אשר לא הצליחו להסתיר את התפעלותם מבקיאות התל' בנושא, והעניקו לכל תלמיד תעודת הוקרה.

הארוע נפתח בטקס מרגש של קבלת עול מלכות שמים, בנוכחות נכבדה של הורי התל' ואורחים נכבדים מהקהילה. חתני המצווה עלו לבימה עטורים בתפילין ויחד עם הוריהם ושאר הנוכחים קראו "קריאת שמע" בהתלהבות.

לאחר מכן נערכה מסיבת בר ובת מצווה חגיגית. במהלך המסיבה הופיעו תלמידים והעבירו את משמעותו של יום מיוחד זה בצורה אומנותית ומעניינת. התוכנית כללה הצגות, מצגות מחשב וסרט וידאו מרגש בו הופיעו התל' וסיפרו על החלטותיהם הטובות לכבוד יום זה. כמובן, הנעימה את הארוע בשירים מיוחדים ליום זה, מקהלת בית הספר.

האירוע נחתם בהענקת שי מהודר לחתני וכלות המצוה.

קדמה למסיבה עבודת הכנה ממושכת, הכוללת סידרת שיעורים חוויתיים לחתני וכלות המצוה, שנמסרו ע"י השליחים בביה"ס "אור אבנר" בחרקוב, אלירם ותרצה כהן, והשליחה שרה לוינסון.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
משה משה
ט"ו סיון ה׳תשס״ז
פינת אמת בעולם השקר

החייתני

חזק ואמץ!

מעריך ומעודד
הרוצה בעילום שמו ווי פאר א יארן מיט א הוספה...

ידיד
2.
כל הכבוד
ט"ו סיון ה׳תשס״ז
כל הכבוד הרב מאשקאוויץ
מזלמן הקטן
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.