מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשס״ז 27.05.2007

לראשונה במגזר החרדי: GIFT CARD – כרטיס המתנה של קידישיק

במסיבת עיתונאים מיוחדת, הציגה מירי שניאורסון, מנכ"ל קידישיק, רשת אופנת הילדים הגדולה והמובילה במגזר החרדי, את "הדבר הבא" במגזר החרדי: GIFT CARD – כרטיס מתנה אותו ניתן להטעין בכל סכום שהוא, בכל אחד מ-14 סניפי 'קידישיק' בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ ולהעניק אותו כמתנה לידידים ולמכרים בכל אירוע ובכל הזדמנות.
לראשונה במגזר החרדי: GIFT CARD – כרטיס המתנה של קידישיק
המיזם החדש מהווה פריצת דרך בתחום המתנות, דבר שלא היה עד כה מוכר במגזר החרדי והוא הושק בשיתוף עם ישראכרט. לדברי מירי שניאורסון שחשפה במפגש העיתונאים את כרטיס המתנות של קידישיק: "מדובר במהפכה של ממש בתחום המתנות במגזר החרדי". שניאורסון מגלה כי תרבות המתנות שאפיין עד כה את המגזר החרדי נתקל פעמים רבות באי התאמה במובנים שונים בין המצוי לרצוי ואילו כרטיס המתנה מהווה את הפתרון האידיאלי והאטרקטיבי, הן לנותן והן למקבל המתנה.

כיום קיים קושי בבחירת מתנה בתחום האופנה, בכך שקשה לקלוע אל טעמו ואל הצבעים האהובים על מקבל המתנה כמו גם אל המידה המדויקת הנדרשת לו. פתרון בדמות כרטיס מתנה המוטען בסכום המתאים למעניק המתנה, מהוה את המתנה האידיאלית למקבל. ה-GIFT CARD אף מותאם במיוחד לשימוש כמתנה מטעם ועד העובדים או מטעם המעסיק, בכך שהוא מהווה תו קנייה לכל דבר הניתן למימוש ברשת קידישיק.

במסיבת העיתונאים סקרה שניאורסון את התפתחות רשת קידישיק מעת הקמתו של הסניף הראשון בבני ברק בשנת תש"ס ועד היום, כאשר רשת החנויות מונה לא פחות מ-14 סניפים הפרושים בכל הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ. "רשת 'קידישיק' חרטה על דגלה להביא לצרכן החרדי אופנה, חדשנות ורלוונטיות בהתאמה לאופיו ולצרכיו הייחודיים. כל קולקציה מכילה מאות פריטי לבוש שונים ומידי שבוע מתחדש המלאי של סניפי הרשת בפריטים חדשים", אמרה.

בהזדמנות זו נחשף עוד כי רשת 'קידישיק' מעסיקה מספר גדול של עובדים חרדיים. מאות עובדות חרדיות מועסקות על ידי הרשת כנציגי שירות ומכירות בסניפים ועוד מספר לא מועט של עובדי מטה, רובם חרדיים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.