מערכת COL | יום ח' סיון ה׳תשס״ז 25.05.2007

אמהות ובנות בבית חיה ביתר עילית

אימהות ותלמידות ביה"ס 'בית חיה' בביתר עילית באו ליטול חלק בשעת לימוד שהוקדשה לנושא כיבוד הורים. לאחר הלימוד עברו התלמידות לסדנת יצירה: כל בת הכינה שי אישי מושקע ומעוטר לאמה ■ כל הכיתות – מא' עד ח' – גדושות היו בתלמידות נלהבות, שהציגו בתחושת חשיבות ובעיניים בורקות את המקום הנעים בו הן מבלות כל-יום את מיטב שעות היממה  לסיפור המלא
אמהות ובנות בבית חיה ביתר עילית
אחד מהיתרונות הבולטים של ביה"ס 'בית חיה' בביתר עילית הוא הקשר החם ושיתוף הפעולה בין האמהות וצוות המורות. קרבה זו מהווה גורם חשוב בחינוך החסידי שמאיר ומחמם את עולמן של התלמידות בכל שעות היממה.

ביטוי מיוחד לכך ניתן בערב חג השבועות, בפעילות שהתקיימה בשעות אחר הצהריים לאמהות ובנות יחדיו. האמהות והתלמידות באו ליטול חלק בשעת לימוד שהוקדשה לנושא כיבוד הורים.

המנהלת חנה בלוי וכל צוות המורות – קיבלו בלבביות את "המארחות" הקטנות ואת אורחותיהן. כל 'חברותא' כזו קיבלה חוברת-לימוד מושקעת, שהופקה בהתאמה לרמת הלמידה של כל קבוצת גיל בנפרד. עד מהרה שקעו כולם בלימוד חווייתי כאשר כל אם יושבת עם בתה ללמוד את החוברת ולבצע עבודות סיכום מאתגרות.

לאחר הלימוד עברו התלמידות לסדנת יצירה: כל בת הכינה שי אישי מושקע ומעוטר לאמה.

כל הכיתות – מא' עד ח' – גדושות היו בתלמידות נלהבות, שהציגו בתחושת חשיבות ובעיניים בורקות את המקום הנעים בו הן מבלות כל-יום את מיטב שעות היממה.
היתה זו הכנה מיוחדת ומרגשת לקראת מתן תורה – ויותר מכך, חיזוק שיתוף הפעולה בין אמהות ומורות, קשר שמשביח את איכות החינוך החסידי השורר לא רק בין כותלי 'בית חיה' אלא בכל בית של כל תלמידה.
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
חני המסורה!
ח' סיון ה׳תשס״ז


נהנינו לראות את הפעילות המבורכת. ישר כוח!
2.
בית חיה - סמל ודוגמה
י' סיון ה׳תשס״ז
באמת רציתי להעיד כאמא לתלמידה בבית חיה, שיש יתרון גדול בצוות צעיר מלא מרץ, שיודע מה האתגרים שלנו אמהות בדור הזה ומשתף אותנו בצורה מאוד נכונה בכל משימות החינוך אני מרגישה על הבת שלי שרק בזכות שיתוף הפעולה ורק בזכות העובדה שיש צוות חסידי צעיר שמבין עניין רק כך הבת שלי מתקדמת בלי עין הרע וזה הזמן לומר תודה
3.
ברכת יישר כוח
י' סיון ה׳תשס״ז
למנהלת חני בלוי וצוות המורות היקרות
אשריכן שהשכלתן לחבר שליח עם משלחו, המה המורים וההורים, סביב מצוות כיבוד הורים. וכבר אמרו חז"ל כל המלמד בן חברו תורה כאילו ילדו.
שאו ברכה בעמלכם
גיל ברדוגו
מפקח בית הספר
4.
יישר כוח
י"א סיון ה׳תשס״ז
בתור אמא לתלמידה שלומדת כבר 4 שנים במוסד הנפלא"בית חיה" אני רוצה להביע הערכה והוקרה לכל הצוות החינוכי...מאיש התחזוקה והמזכירה המורות והמנהלת וכו. יישר כוח ותמשיכו בדרך הטובה עד שנגיע לייעוד האמיתי שלנו בעולם הזה לגאולה האמיתית והשלימה לראיית משיח צדקנו בעיני בשר ודם ותיכף ומיד ממש. ז.ז. ביתר
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.