מערכת COL | יום ז' סיון ה׳תשס״ז 24.05.2007

ברקת: פעילות חוויתית לחג השבועות

פעילות חוויתית ומהנה ערך בית חב"ד ברקת לקראת חג מתן תורה. הפעילות החלה ביום ראשון בכנס של תושבי ברקת לקראת חג השבועות ולחיזוק מעמד השבת ■ בבוקרו של יום שני שיירת האוטובוסים החלה להגיע מגני המועצה האזורית חבל מודיעין. את פני הילדים קבלו המתופפים ברקע מוצגי יהדות מגוונים אשר קשטו כבר את רחבת בית העם  לסיפור המלא
ברקת: פעילות חוויתית לחג השבועות
פעילות חוויתית ומהנה ערך בית חב"ד ברקת לקראת חג מתן תורה. הפעילות החלה ביום ראשון בכנס של תושבי ברקת לקראת חג השבועות ולחיזוק מעמד השבת. בכנס זה נאמרו דברי תורה מפי המרא דאתרא הרב סעדיה מעטוף אשר בדבריו חיזק את מעמד השבת וחג השבועות, הכנס לווה בשירה ע"י פייטן ובכיבוד קל.

בבוקרו של יום שני שיירת האוטובוסים החלה להגיע מגני המועצה האזורית חבל מודיעין, מהישובים: אחיסמך, בית נחמיה, גמזו, חדיד, בית עריף, גבעת כח, טירת יהודה, ברקת, רינתיה, נחלים, כפר הנוער בן שמן ומושב בן שמן, פתח תקוה, הוד השרון, כפר חב"ד, אלעד. מכל ישוב הגיעו מס' גנים הכולל כ 900 ילדים כ"י שהשתתפו ב 4 מחזורים.

את פני הילדים קבלו המתופפים ברקע מוצגי יהדות מגוונים אשר קשטו כבר את רחבת בית העם. כל גן בהגיעו קיבל שקית ובה פרוספקט המסביר את מהות החג, מדבקה, מטבעות לצדקה, קופת צדקה, שקיות שתיה, פרחים וספר תורה קטן שישמשו להמשך התוכנית.

המנחה הגב' שולה מפעי קיבלה את הגנים בהקראת שמותם וההסבר על מהות החג.
הרב סעדיה מעטוף מנהל בית חב"ד הוזמן להסביר לילדים את עניין 'בננו ערבים בעדנו' ואת הוראת הרבי שכל ילד יגיע לבית הכנסת לשמוע את עשרת הדברות.
לקטעי הריקוד הגב' הדס סעיד הוזמנה להפעיל את הילדים כשלכל ילד פרח בידו. ובריקוד הנוסף חולק ספר תורה קטן שאיתו רקדו ונישקו בהתלהבות ואהבה.

בהמשך ציפתה להם הפתעה: הגב' ליאת שמח שהציגה את הדמות הילד שהגיע ממעמד קבלת התורה וסיפר על החוויה שעבר והמחיש לילדים את המעמד. הילדים רותקו והתרגשו. מיד קול תרועה נשמע מרחוק וספרי התורה הוכנסו בקול רעמים ושופרות שריגש את הקהל.

ולצלילי הנגן יוסף חיים פינו הילדים שביל לכניסת החופה. הרב סעדיה הקריא לילדים את עשרת הדברות בטעמי המקרא ואז פצחו כולם יחד עם הספרים בריקוד ושמחה.
בסיום, הילדים נתנו מטבעות לצדקה וקבלו שקיות שתיה. שמחים ומרוצים יצאו הילדים ופינו את אולם בית העם למחזורים הבאים אשר כבר המתינו בחוץ.

ילדי ברקת לא יצאו נפסדים ולהם אורגן כנס לשעות אחה"צ באולם בית העם המוכן מבעוד יום, כנס זה הונחה ע"י ר' אהרון צמח הלל שהחל באמירת 12 הפסוקים ולאחריה הסביר את מהות החג בהמשך התוכנית ר' שלמה חיים אברהם ריתק את הילדים בהצגה מעניינת לחג השבועות הילדים יצאו עם שלל פרסים ושקיות שתיה.
בברקת מתכוננים לפעילות קיץ הקרובה ללא מעצורים.
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
יישר כוח לעוסקים במלאכה!
ז' סיון ה׳תשס״ז
כל הכבוד ברקת אתם לא מפסיקים להפתיע כל פעם מחדש אשריך הרב סעדיה מעטוף שליט"א עלה והצלח בכל מעשה ידיך ואשריך על היוזמה של חיזוק מעמד השבת. גאה להיות חלק ממושב עם מרא דאתרא כמוך!!!!
2.
אנש ברקת
ז' סיון ה׳תשס״ז
אן על חבד ברקת בכלל ועל הרב סעדיה שליטא בפרט שיהיה לם ברכה והצלחה בהכול ובשפע עם משיח..
3.
yosef yitzhak ulman
ז' סיון ה׳תשס״ז
הילד הכי חמוד בגן חבד אלעד
יישר כוח על התכנית הנפלאה
4.
ישר כוח גדול!!!
ז' סיון ה׳תשס״ז
אין מילים חב"ד ברקת עושים ופועלים בלי הפסקה כייף לעבוד איתם המשיכו בפעילות החזקה למען קירוב הגאולה והאחדות במושב בפרט!!!
חוץ מזה בשולחן הכבוד צריך לשים תלמידי חכמים ולא פוליטיקאים זה נראה לא טוב בכלל!!!!

ישר כוח!!!!!!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.