מערכת COL | יום כ"ח אייר ה׳תשס״ז 16.05.2007

נשות נתניה מתכוננות לחג השבועות

מאות נשים מכל גוני הקשת נהרו אל ערב הנשים החגיגי "להיות אישה", לקראת חג השבועות. זהו ערב נוסף שמארגן בית חב"ד בצפון העיר, לנשות השכונה. הערב העניק עוצמה וכח לאשה היהודיה, המסוגלת לקבל את התורה ולהשרות בסביבתה אוירה ובטחון, כדי להשריש את התורה בדורות הבאים   לסיפור המלא
נשות נתניה מתכוננות לחג השבועות

מאות נשים ממגזרים שונים ישבו יחד בערב החגיגי, של בית חב"ד בצפון נתניה, לקראת חג השבועות. השליחה, הגב' רבקה וילהלם, הודתה לקהל הנשים הגדול שגדש את האולם, והזמינה להכיר בתפקידן המיוחד בקבלת התורה.

את הסדנא המרתקת מסרה הגב' דובה רסקין. על הערב אורגן ע"י שליחת הרבי, הגב' חני גולדשמיד, בסיוע נשות קהילת חב"ד צפון נתניה.

מאות נשים מכל גוני הקשת נהרו אל ערב הנשים החגיגי "להיות אישה", לקראת חג השבועות. זהו ערב נוסף שמארגן בית חב"ד בצפון העיר, לנשות השכונה.
הערב העניק עוצמה וכח לאשה היהודיה, המסוגלת לקבל את התורה ולהשרות בסביבתה אוירה ובטחון, כדי להשריש את התורה בדורות הבאים.

פתחה את הערב, הגב' רבקה וילהלם, שליחת הרבי לצפון נתניה, שקראה אל המשתתפות לראות בתפקידן המיוחד כנשים יהודיות, מקור של עשיית טוב וזכות גדולה.

במרכז הערב, סדנא מרתקת על משמעותה האמיתית של האהבה ואחדות המשפחה, באור התורה. כיצד דרכי התורה מגבשות ומלכדות את התא המשפחתי מתוך קדושה.
הגב' דובה רסקין, מכפר חב"ד, תיבלה את דבריה באמרות חסידיות, ובשיחותיו הקדושות, של הרבי מליובאוויטש, וקינחה בסיפור מרתק.

בתוכנית האומנותית ציפתה למשתתפות הפתעה מיוחדת , הגב' יונית הנדלר, מעצבת שולחן, הציגה בפני הנשים מגוון כלים לעריכת שולחן באוירה מיוחדת ושונה. "הרושם הראשוני של פתיחת הארוחה, תורם רבות לארוח. עצוב השולחן מקנה תחושה של חמימות והערכה אל האורחים שלך", ציינה המעצבת. הקהל הרב נהנה מסגנונות עריכת שלחן מגוונים.

בסיום הערב הודתה המנחה למארגנת הגב' חני גולדשמיד ולנשות קהילת חב"ד בצפון נתניה על הבר החלבי העשיר. נשמח לפגוש אתכן שוב באירועים נוספים עם בית חב"ד בצפון העיר.

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
דובה!
כ"ח אייר ה׳תשס״ז
אין עליך!
מעריצה.
2.
כל הכבוד!
כ"ח אייר ה׳תשס״ז
מרשים מאוד.
3.
הערב היה מדהים
כ"ח אייר ה׳תשס״ז
דובה רבקין, כמו תמיד!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.