מערכת COL | יום כ"ז אייר ה׳תשס״ז 15.05.2007

סיאטל: ננעל כינוס השלוחים האיזורי

העיר סייאטעל אשר במדינת וואשינגטאון לבשה חג בשבת שעברה, כאשר חמישים משלוחי המלך הפזורים בחמשה עשר מדינות שונות בארה"ב וקנדה התאספו יחדיו לשבת מברכים החודש סיון ושבת חזק לכבוד כינוס השלוחים האיזורי ■ במהלך הכינוס נועדו השלוחים בענינים שונים העומדים על הפרק, והתוועדו שעות ארוכות  ■ במוצאי שבת, התאספו השלוחים לאסיפה סגורה בה הם דנו על מעמד ומצב המוסדות  לסיפור המלא
סיאטל: ננעל כינוס השלוחים האיזורי
השלוחים בתמונה קבוצתית
העיר סייאטעל אשר במדינת וואשינגטאון לבשה חג בשבת שעברה, כאשר חמישים משלוחי המלך הפזורים בחמשה עשר מדינות שונות בארה"ב וקנדה התאספו יחדיו לשבת מברכים החודש סיון ושבת חזק לכבוד כינוס השלוחים האיזורי.

העוברים ושבים עצרו כדי לראות את המחזה המדהים של עשרות אברכים לבושים בבגדי שבת עושים את דרכם לבית הכנסת שערי תפילה ליובאוויטש הנמצא בחלק הצפוני של העיר סייאטעל.

לפני קבלת שבת פתח הרב שלום דובער הלוי לעויטין את הכינוס, והזמין את הרב שלום בער וינברג מקנזס סיטי לפתוח בדבר מלכות. לאחר התפילה ישבו השלוחים יחדיו לסעודת שבת באולם הכינוסים של הבית כנסת, לאחר קידוש פתח הרב משה יהודה קוטלארסקי - איש המרכז לעניני חינוך את הכינוס, והודיע את סדר הענינים, עפ"י הוראת כ"ק אדמו"ר הנה בכינוסים אזורים צריכים לתת מקום לכל המשתתפים לדבר, אשר לכן על כל אחד מן השלוחים המשתתפים בכינוס ניתנת הזדמנות במשך יום השבת לשאת דברים - דברי תורה דברי חיזוק או סיפורים וכו'. הסעודה וההתוועדות נמשכה עד אור הבוקר.

בשבת בוקר התאספו כולם לאמירת תהילים בציבור ולימוד דא"ח ותפילת שחרית - לאחר תפילת שחרית התקיים קידושא רבא בהשתתפות כל הבעלי בתים דהעיר סייאטל והסמוכות, במשך התוועדות דיברו הרב קוטלארסקי והרב לעויטין.

לאחר שהציבור דאנ"ש התפזרו איש לביתו, התישבו השלוחים יחדיו לסעודת שבת והתוועדות חסידים בראשות הרב משה יהודה קוטלארסקי איש המל"ח והרב שלום דובער לעויטין - בא כח כ"ק אדמו"ר למדינות צפון מערב ארה"ב. ובהמשך להתוועדות דאתמול הנה אלו שלא היתה להם הזדמנות לדבר דיברו עתה - ההתוועדות נמשכה עד מוצאי שבת קודש שבו ישבו יחדיו בשבת אחים גם יחד ובאופן דאיש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק.

לאחר צאת השבת התאספו יחדיו השלוחים לאסיפה רבתי ולסעודתא דדוד מלכא משיחא בראשות הרב משה קוטלארסקי, האסיפה נערכה בדלתיים סגורות, ובהם דנו השלוחים על מעמד ומצב המוסדות, האסיפה נערכה בכובד ראש, ולכל אחד מהשלוחים הייתה הזדמנות לבטא את רגשותיו על הנושאים שנדונו. האסיפה הסתיימה כאמור בשעות הקטנות של הלילה.

ביום א' נערכה אסיפה רבתי בהשתתפות ראש הפדרציה היהודית דמדינת וואשינגטאון, והרב משה קליטניק - רב דקהילת ביקור חולים מחזיקי הדת דסייאטל וואשינגטאון, הארוע רב הרושם נפתח בתמונה קבוצתית של כל השלוחים המשתתפים. בארוע נשא דברים הרב שלום דובער לעויטין והרב משה קליטניק וראש הפדרציה - כל א' בסגנונו שיבח את פעולות חב"ד בעיר - ועל הצלחתם המזהירה בכל חלקי המדינה.

לסיום נשא הרב משה קוטלארסקי דברי נעילה - בדברים היוצאים מן הלב תיאר את הצלחת השלוחים בכל קצווי תבל, ובדברי מדרש ובסיפורים, מתובל בחריפותו הנודעת ביאר את מעלת השליחות והצלחתם הגדולה של שלוחי המלך בכל אתר ואתר.

לאחר סיום החלק הפורמאלי התיישבו השלוחים לאסיפה בדלתיים סגורות לדון אודות הצלחת הכינוס, ואיך אפשר להביא את סגנון הכינוס האזורי, לכינוס השלוחים העולמי.

בשם כל קהל השלוחים דמדינות וואשינגטאון, אלאסקה, איידהו, ארקענסא, אריזונה, מונטאנה, קאנזאס, מיניסוטה, יוטה, מיזורי, אוקלוהומה, טענעסי, אוריגאן, בריטיש-קולומביה, ברצוננו לתת תודה מיוחדת להרב שלום דובער הלוי לעויטין על ארגון הכינוס יחד עם הרב אברהם שיחי' קאווקא שדאג לכל הפרטים ופרטי פרטים שיהיו כדבעי.

ואחרון אחרון חביב... העומד בראש הכינוס, הראש וראשון לכל דבר שליחות ולכל דבר שבקדושה הלא הוא הרב משה יהודה קוטלארסקי - שניהל את הכינוס ביד רמה ובנעימות מיוחדת.
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
געהאקט א טשייניק
כ"ז אייר ה׳תשס״ז
למה להפריז כאשר האמת מרשימה דיה?
2.
אכן כך בתמונה ישנם בלעה"ר רק כ
כ"ז אייר ה׳תשס״ז
ל"ו שלוחים כי"ר למה כתוב כ 50????
3.
ועוד יותר
כ"ז אייר ה׳תשס״ז
לא רק שאין כאן הפרזה, רק באמת הכינוס היה בהרבה יותר ממה שנכתב ברשימה, ויעידו השלוחים המשתתפים ,אודות החויה שהיתה "שבת שכולו שבת"
5.
למגיב הראשון
כ"ז אייר ה׳תשס״ז
כמשתתף הכינוס

קראתי את הכתבה פעם ופעמיים - הכותב אוביקטיבי ביותר - היכן הם הגוזמאות?

7.
ל1, 2
כ"ז אייר ה׳תשס״ז
לתמונה לא נכחו כולם, כמה נסעו במוש"ק וביום א מוקדם.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.