מערכת COL | יום י' טבת ה׳תשס״ד 04.01.2004

תעודת הוקרה לשליח הרבי ומנהל בית חב"ד בכפר סבא

עירית כפר סבא העניקה תעודת הוקרה מיוחדת לרב אהרון קניבסקי שליח הרבי ומנהל בית חב"ד בכפר סבא. התעודה המכובדת הוענקה בטקס רשמי בלשכת ראש העיר בנוכחות הרב ישראל ברוד מנהל אגף הסניפים בצא"ח ושליחי הרבי לעיר הרב אהרון קניבסקי מנהל בית חב"ד, הרב יוסף יצחק ליפקין מנהל הפעילות בבית חב"ד והרב שי עזיזה מנהל סניף בית חב"ד במזרח העיר.כן נכחו בטקס ידידי ותומכי בית חב"ד הנגידים : ר' אבי הכט מנכ"ל שלה"ב והנדיב ר' אליעזר ברוק.
תעודת הוקרה לשליח הרבי ומנהל בית חב
בטקס הודה הרב ישראל ברוד לראש העיר על שיתוף הפעולה והעזרה לבית חב"ד בעיר. ראש העיר כפר סבא מר יהודה בן חמו חבש לראשו מכיסו כיפה לכבוד המעמד בירך בהתרגשות את שליחי הרבי ואמר כי הוא אישית נפגש עם פעילות חב"ד במקומות שונים בעולם, וציין בהתרגשות את פועלו של בית חב"ד לעזרה וסיוע לכל נצרך, את פעלם הרב לסייע ותמוך במשפחות נפגעי הטרור, ואיך התרשם במו עיניו משלוחי הרבי בעיר שאצלם המושג עזרה לזולת אינו מצטמצם לקבוצה זו או אחרת, ואיך הרב קנייבסקי ופעיליו המסורים מקבלים ונותנים לכל אחד את כל הלב. על כן החליטה עירית כפר סבא להעניק את תעודת ההוקרה שמהווה בעצם הצדעה לרבי מליובאוויטש ולשלוחיו בעיר. לטקס הוזמנו ע"י דוברת העירייה צלמים וכתבים מהעיתונות המקומית.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
למה אנשים אוהבים לקחת קרדיט?
י"א טבת ה׳תשס״ד
אני מכיר את הרב קנייבסקי יהודי חסידי שכבר נמצא הרבה שנים בשליחות וביחד אם זוגתו שתחי' עושה עבודת קודש ופשוט נמצא במלחמת קיום יום יומית
רק דבר אחד אני לא מבין מה עושה הברוד הזה שם האם את הכסף שצא"ח משקיע בכל השטויות במשרדים מכוניות וכדומה לא עדיף לעזור בכסף זה לשליח במקום זה מה עושים שולחים לנו אנשים לתמונות תודה לך צא"ח אבל בתמונות אנחנו בטוחים שהשלוחים המסורים יודעים להסתדר לבד
כל טוב הרב קנייבסקי עלה והצלח
2.
הוי אהרון
י"א טבת ה׳תשס״ד
רבי אהרון, מי שמכיר אותך יודע שתמיד יש אותך בכל צרה שתושב העיר נקלה ( לא משנה בשעה) משפ' קניבסקי לצידו מגיע לך לקבל תעודה כזאת אך אני לא מבין למה אנשים שונים שלא משקעים משאבים כל כך גדולים בפיתוח הסניפים נכנסו לאירוע ועל זה יש את הפתגם הגדול להצלחה יש הרבה אבות ולכישלון יש רק אחד .
בכל אופן אהרון תמשיך להצליח להוביל את הבית חב"ד מחיל אל חייל יישר כוח
3.
מה רוצים מישראל ברוד
י"א טבת ה׳תשס״ד
אני מכיר דווקא מקרוב את הרב קניבסקי ואת הפעילות בבית חב"ד בכפר סבא. וידוע לי כמה ימים ולילות משקיע הרב ישראל ברוד מצא"ח בעזרה להם, כספית ועוד, ישראל ברוד הוא חבר הנהלה בית חב"ד בכפר סבא וטבעי שהוא ישתתף בטקס זה.
רק קנאה וצרות עין או סתם יצר המחלוקת מעורר לכתוב נגדו.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.