מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשס״ז 13.05.2007

האבידה הושבה בעזרת פורום השלוחים

פורום השלוחים בישראל - 'אחדות', החל לפעול אך לפני מספר חודשים וכבר נעזרים באמצעותו מאות שלוחים איש ברעהו לקידום השליחות ■ לפני מספר ימים פרסם הרב שמואל ונקרט, השליח במצפה יריחו הודעה תחת הכותרת 'השבת אבידה'. בהודעה מספר השליח שלפני מספר חודשים נמצאו על ידו זוג תפילין רש"י ור"ת שאבדו באיזור שליחותו ■ "לפני מספר ימים החלטתי לשלוח הודעה לפורום 'אחדות' ובכך להגיע לכל השלוחים הפזורים בכל קצווי הארץ. הרעיון התגלה כמוצלח ואכן תוך יום-יומיים אני מקבל הודעה מא' השלוחים שהוא אכן מכיר את המאבד", הוא מספר  לסיפור המלא
האבידה הושבה בעזרת פורום השלוחים
(אילוסטרציה)
פורום השלוחים בישראל - 'אחדות', החל לפעול אך לפני מספר חודשים וכבר נעזרים באמצעותו מאות שלוחים איש ברעהו לקידום השליחות. המקרה המרגש הבא הוא רק אחד מהסיפורים הממחישים זאת:

לפני מספר ימים פרסם הרב שמואל ונקרט, השליח במצפה יריחו הודעה תחת הכותרת 'השבת אבידה'. בהודעה מספר השליח שלפני מספר חודשים נמצאו על ידו זוג תפילין רש"י ור"ת שאבדו באיזור שליחותו, בהמשך ההודעה צויינו מספר פרטים מזהים על המציאה. לא חלפה יממה מאז פרסום ההודעה הנשלחת באמצעות מערכת הדואר האלקטרוני למאות שלוחים, בתגובה פורסמה תשובה שנשלחה ע"י א' השלוחים מאיזור ירושלים: "היהודי הזה גר ב... והוא יהיה בקשר עימך".... מאבד התפילין נמצא!

את הסיפור המלא, מספר הרב ונקרט: "בעת הפעילות שלי לפני פסח, נכנסתי לא' המקורבים לשם עריכת מכירת חמץ. לאחר מכירת החמץ כדת וכדין, מגיש לי המקורב 2 זוגות תפילין באומרו שערבי עמו הוא עומד בקשרי עסקים הביא לו את תשמישי הקדושה, והוא אינו יודע מה לעשות איתם. לקחתי את התפילין מתוך תקווה שאמצא את המאבד.

"במהלך התקופה האחרונה ניסיתי לאתר את המאבד לפי השם שצוין על הסידור שצורף לתפילין, אך כל ניסיונותי עלו בתוהו. לפני מספר ימים החלטתי לשלוח הודעה לפורום 'אחדות' ובכך להגיע לכל השלוחים הפזורים בכל קצווי הארץ. הרעיון התגלה כמוצלח ואכן תוך יום-יומיים אני מקבל הודעה מא' השלוחים שהוא אכן מכיר את המאבד. ב"ה היום כבר יקבל המאבד ר' ח.פ. את התפילין שאיבד לפני... כשנה וחצי.

"אני חושב שפורום 'אחדות, הינו כלי מצוין עבורנו השלוחים, אני יכול לומר שאני ושלוחים רבים בארץ (ואני יודע שגם בעולם) נעזרים בו לקידום השליחות".

פורום 'אחדות' הינו שירות עזר לשלוחים הפועל (יחד עם אתר השלוחים – שלוחים נט) כפרויקט משותף של המרכז לעניני חינוך (בתמיכת קרן רוהר) ומרכז צעירי אגודת חב"ד באה"ק.
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
מנדי קרמר
כ"ה אייר ה׳תשס״ז
האיש הגדול

איפה אתה בכתבה


????
2.
פורום מצויין
כ"ה אייר ה׳תשס״ז
אני משתמש בו מדי יום לפעילות השוטפת/למשל לג בעומר רעיונות וככך גם לגבי פעילות חג השבועות התוודעתי לפעילויות שאני לא רגיל לעשות במסגרת שליחותי וכן הלאה ישר כוח לעוסקים במלאכה

שליח
3.
צריך לשלם משהו לערבי
כ"ה אייר ה׳תשס״ז
כדי שלא יהיו לו טענות שהיהודים חייבים לו
פעם שמעתי משהו כזה בשם הבעש"ט
4.
מנדי הגדול
כ"ו אייר ה׳תשס״ז
כל הכבוד על הפורום המוצלח והמסייע רבות

מוטי גורליק, בית חב"ד פ"ת
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.