מערכת COL | יום י"ט אייר ה׳תשס״ז 07.05.2007

סכנת ביטול לתהלוכה בעקבות "פרסומים בשם חב"ד"

למרות סיכום שהיה לרב שלמה חיים ליסון מנהל בית חב"ד כרמל מערבי בחיפה  עם בית הספר השכונתי וחניכי תנועת "הצופים בשכונה" בנוגע לתהלוכה שתיערך השנה - היא עמדה בסכנת ביטול. מנהלת בית הספר מסרה כי לא תוכל לאשר את קיום הפעילות עם בית חב"ד, וזאת בשל פרסומים שהתפרסמו לאחרונה ושנקשרו בשמה של תנועת חב"ד...  לסיפור המלא
סכנת ביטול לתהלוכה בעקבות

ל"ג בעומר תשס"ו, התאפיין בפעילות ראשונה וייחודית שנמשכה גם השנה, כשבית חב"ד כרמל מערבי בחיפה, קיים פעילות מיוחדת עם בית הספר השכונתי וחניכי תנועת "הצופים בשכונה". אלא שלמרות שבשנה שעברה סוכם כי השנה תיערך שוב פעילות, משהו השתבש ברגע האחרון, וגרם לניתוק הקשר עם בית חב"ד.

בשיחת טלפון שהתקבלה בסופ"ש שעבר, אמרה מנהלת בית הספר, כי לא תוכל לאשר את קיום הפעילות עם בית חב"ד, וזאת בשל פרסומים שהתפרסמו לאחרונה ושנקשרו בשמה של תנועת חב"ד. מנהל בית חב"ד הרב שלמה חיים ליסון ביקש פגישה דחופה עם מנהלי ומורות בית הספר, והבהיר להם כי לא מדובר בפרסום מטעם חב"ד, ולהיפך, תנועת חב"ד גינתה את אותו פרסום שנקשר בשמה. לאור ההבהרה ובשל האמון הרב שרוכשים תושבי השכונה וועד ההורים כלפי הרב ליסון, הוחלט לקבל את דבריו ולאפשר את קיום הפעילות בערב לג' בעומר

כך ביום שישי – ערב לג' בעומר, הכריז הרב ליסון על דידן נצח השכונתי, ויצא לדרך עם כינוס ענק בבית ספר "אילנות" בשכונה כאשר בכל כיתה נלמד נושא אהבת ישראל, ואחדות על-ידי המורות, כשבסיום השיעור התבקשו התלמידים להכין שלטים עם סיסמאות הקשורות ב"אהבת ישראל".

עם סיום השיעור בכיתה, יצאו 400 תלמידי בית הספר לתהלוכה שבסופה כינוס ענק, כשאת פניהם מקבל השליח הרב שלמה-חיים ליסון ורעייתו, את הכינוס הנחה בטוב טעם הת' אלעזר גדז' כשהוא משלב מסרים של "אחדות ואהבת ישראל". במהלך הכינוס נבחר מכל כיתה נציג לתחרות "חץ וקשת", כשהילד המטיל את החץ למרחק הרב ביותר זיכה את כיתתו בכדורגל כיתתי. מרגש היה לשמוע נציגים מכיתה ב' לאחר זכייתם, שאמרו כי "כדור זה ישמש את כל כיתות בית-הספר".

בסיומו של היום הגדוש חולקו לילדים תפוחי אדמה היישר מן המדורה, כשהאירוע השאיר טעם של עוד... לאחר סיום האירוע ניגשה מנהלת בית הספר לרב ליסון וכן לר' זאב בן חורין, והודתה לו על הפעילות שאככן הצדיקה את קיומה.

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
משיח מרחיק יהודים
כ' אייר ה׳תשס״ז
אתמול עשינו תהלוכה בקיבוץ טללים בנגב
הכל התנהל כשורה עד ש...
מזכירת הקיבוץ שמעה את הססמה "ליהודי מתאים יותר לאכל מזון כשר"
כאן היא רצתה "לפוצץ" את הכינוס אך ברגע האחרון הצלחנו להציל משהו כמובן שהיא לקחה את שני בניה והלכה
אז מי אמר שמזון כשר לא מרחיק יהודים מחבד
מוגש כחומר למחשבה
2.
כל הכבוד לשלוחים !!
כ' אייר ה׳תשס״ז
אלעזר גדג אחד התמימים שמוסרים נפשם וממונם לגרום נחת לרבי מה"מ !
ר ליסון אנ"ש חיפה מרגישים שמשהו זז בעיר בזכותך ..
3.
ל1
כ"ד אייר ה׳תשס״ז
טפש

אתה חושב שהרבי לא חשב על כזו אפשרות?????
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.