מערכת COL | יום י"ד אייר ה׳תשס״ז 02.05.2007

"החב"דניקים מוזמנים לקורס הכשרת רבנים צבאיים"

הרב הצבאי הראשי תא"ל הרב אביחי רונצקי הכריז על שיבוץ רבנים לוחמים ביחידות השדה. אלא שבניגוד למה שהיה נהוג עד כה ברבנות הצבאית - לא נדרשים המועמדים להציג סמיכה לרבנות, וכך יוכל כל בוגר ישיבה להפוך לרב צבאי בשישה שבועות בלבד ■ לאחרונה פורסמה מודעה המזמינה את הציבור להגיש מועמדות ל"קורס רבנים צבאיים במילואים" שייפתח בקיץ הקרוב ■ רב חב"די, בדרגת רס"ן, שביקש להישאר בעילום שם אמר ל-COL כי זוהי הזדמנות טובה לעבות את מערך הרבנים הצבאיים בצה"ל באברכים חב"דיים שיכולים לעשות הרבה "שליחות" בצבא וגם לקבל על כך שכר מכובד. "החב"דניקים מוזמנים לקורס הכשרת רבנים צבאיים", אמר לסיפור המלא
חסידי חב"ד בסיום טירונות סיון תשנ"ד (ארכיון)

שבעה חודשים אחרי שנכנס לתפקיד הרב הצבאי הראשי, פונה תא"ל הרב אביחי רונצקי לאחד המהלכים הבולטים עליהם הכריז – שיבוץ רבנים לוחמים ביחידות השדה. אלא שבניגוד למה שהיה נהוג עד כה ברבנות הצבאית - לא נדרשים המועמדים להציג סמיכה לרבנות, וכך יוכל כל בוגר ישיבה להפוך לרב צבאי בשישה שבועות בלבד.

לאחרונה פורסמה בעיתונות הדתית מודעה המזמינה את הציבור להגיש מועמדות ל"קורס רבנים צבאיים במילואים" שייפתח בקיץ הקרוב, ולהצטרף ל"דור העתיד של רבני הגדודים בצה"ל".

על פי המודעה מבקשים בצה"ל לאתר את מי שתחושת השליחות טבועה בהם, אתגרי הסיפא והספרא הם נר לרגליהם והמושג "לתרום" הוא חלק מהשקפת חייהם, ולמשתתפים מובטחים פיתוח יכולת פסיקה צבאית והכשרה לקצונה. בנוסף, יישקל גיוסם של בעלי הנתונים המתאימים שיצטיינו בקורס לשרות קבע ברבנות הצבאית.

אלא שדור הרבנים הבא אינם בהכרח רבנים. כל בוגר ישיבה שלמד בה חמש שנים או יותר מוזמן להגיש מועמדות, ועדיפות ניתנת ליוצאי יחידות קרביות.

רב חב"די, בדרגת רס"ן, שביקש להישאר בעילום שם אמר ל-COL כי זוהי הזדמנות טובה לעבות את מערך הרבנים הצבאיים בצה"ל באברכים חב"דיים שיכולים לעשות הרבה "שליחות" בצבא וגם לקבל על כך שכר מכובד. "הרבי עודד תמיד את הפעילות בקרב חיילי צה"ל וזו הזדמנות פז לפעול מבפנים. החב"דניקים מוזמנים לקורס הכשרת רבנים צבאיים", סיים.




לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
שימו לב ...
ט"ו אייר ה׳תשס״ז
לכיתוב משיח מתחת לתמונתו של כ"ק אד"ש
2.
איך מתמודדים?
ט"ו אייר ה׳תשס״ז
מישהו יודעה?
3.
לא להתלהב
ט"ו אייר ה׳תשס״ז
אני בתור רב צבאי במילואים אומר לכם שחוץ מהרבה ימי מילואים בשנה רב צבאי זה לא כזה כמו שזה נשמע
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.