מערכת COL | יום ט' אייר ה׳תשס״ז 27.04.2007

ניו-ג'רסי: הועידה השנתית השלישית של 'מעגל הידידות'

בנוארק שבניו ג'רסי תיפתח בקרוב הועידה השנתית השלישית של 'מעגל הידידות'. הועידה מאורגת על ידי מחלקת 'מעגל הידידות העולמי' של משרד השלוחים, המסייעת בכל מהלך השנה לשלוחים בהפעלת הפרויקט המצליח ■ במשך שלושת ימי הועידה ימסרו בה הרצאות על ידי אנשי מקצוע ושלוחים ותיקים, ובמהלכה ילמדו השלוחים איך לפתוח 'מעגל ידידות' חדשים בעירם ואיך לקדם ולשפר את המעגלים הקיימים  לסיפור המלא
ניו-ג'רסי: הועידה השנתית השלישית של 'מעגל הידידות'
בנוארק שבניו ג'רסי תיפתח בקרוב הועידה השנתית השלישית של 'מעגל הידידות'. הועידה מאורגת על ידי מחלקת 'מעגל הידידות העולמי' של משרד השלוחים, המסייעת בכל מהלך השנה לשלוחים בהפעלת הפרויקט המצליח.

הועידה תתקיים במלון "רוברט טריט הוטל' (Robert Treat Hotel) שבנוארק, בתאריכים ד'-ה' תמוז (20-21 ליוני), כדי לאפשר את השתתפותם של השלוחים הבאים לניו יורק לג' תמוז.

במשך שלושת ימי הועידה ימסרו בה הרצאות על ידי אנשי מקצוע ושלוחים ותיקים, ובמהלכה ילמדו השלוחים איך לפתוח 'מעגל ידידות' חדשים בעירם ואיך לקדם ולשפר את המעגלים הקיימים.

פרויקט 'מעגל הידידות' נוסד לפני כ-13 שנה על-ידי שלוחים בארה"ב, ובמסגרתו נרתמים בני נוער מהקהילות היהודיות לסייע לילדים בעלי צרכים מיוחדים. כיום קיימים כ-60 מעגלי ידידות בארבע יבשות, כשהככונה היא להגיע תוך 3 שנים להפעלה של 100 מעגלים ברחבי העולם. מרכז הדגל של הפרויקט מופעל על ידי אחד ממסיידי הפרויקט, השליח ר' לוי שמטוב השליח בווסט בלומפילד שבמישיגן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.