מערכת COL | יום ח' אייר ה׳תשס״ז 26.04.2007

18 שנה ל"יחידות" המיוחדת אצל הרבי בעניין צעירי-חב"ד

היום (ח' אייר) מלאו 18 שנים יחידות המיוחדת של הרבי, בה השמיע הרבי את דעתו הנחרצת כי כל הסניפים הם תחת מרות מרכז צעירי-אגודת-חב"ד  ■ COL מפרסם צילום בכתב ידו של המזכיר הרב יהודה-לייב גרונר מהיחידות המיוחדת הזו שנערכה בערב שבת פרשת אמור ח' אייר תשמ"ט בה השתתף גם המזכיר הרב בנימין קליין, וכן את תרגום הדברים כפי שפורסמו בספר "צעירי אגודת חב"ד" ■ בנוסף, אנו מפרסמים פסק דין של בית דין רבני חב"ד מב' אייר תשמ"ט שאודתו נסובו הדברים לסיפור המלא
18 שנה ל
היום (ח' אייר) מלאו 18 שנים יחידות המיוחדת של הרבי, בה השמיע הרבי את דעתו הנחרצת כי כל הסניפים הם תחת מרות מרכז צאגו"ח.

COL מפרסם צילום בכתב ידו של המזכיר הרב יהודה-לייב גרונר מהיחידות המיוחדת הזו שנערכה בערב שבת פרשת אמור ח' אייר תשמ"ט בה השתתף גם המזכיר הרב בנימין קליין, וכן את תרגום הדברים כפי שפורסמו בספר "צעירי אגודת חב"ד".

תוכנם של הדברים נמסרו בשעתו טלפונית לרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי מזכיר בית-דין רבני חב"ד, הרב יוסף-יצחק אהרונוב והרב אריה לייב קפלן ע"ה. (הרב גרונר אמר שרישום הדברים על ידו היו למראה עיני הרבי).
 
ראוי לציין כי בעקבות אותה יחידות המתין הרבי עד שיקבל טלפון מהמזכירות שכל הנוגעים בדבר בישראל קיבלו את הדברים שנאמרו ביחידות.

בנוסף, אנו מפרסמים פסק דין של בית דין רבני חב"ד מב' אייר תשמ"ט שאודתו נסובו הדברים.
 
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
אפה צעירי חב"ד??????
ח' אייר ה׳תשס״ז
היום כשהמשחיסטים עושים פעולות לחילול שמו של הרבי וחב"ד ,על צעירי חב"ד והעומד בראש לצאת מיד במחאה בכל התוקף באותם עיתונים בהם פורסם אותו עניין שחילל את שמו של הרבי ולהבהיר שאותם המשחיתים למיניהם אינם מייצגים ואינם מורשים לייצג את חב"ד ופעילותה.
4.
תגובה ל 1
ח' אייר ה׳תשס״ז
מה עם קצת אהבת ישראל כלפי "המשיחיסטים" או שפרק ל"ב בתניא לא מתייחס אליהם.

אני משיחיסט ולא פרסמתי שום כתבה בעיתון ואם אכן כפי המפורסם (שכן לא קראתי את הכתבה) הכתבה היא בניגוד לאהבת ישראל שבה כולנו מצובים ובניגוד לרצון הרבי הרי שגם אני מתנגד לכך.
5.
לא מבין...
ט' אייר ה׳תשס״ז
ואחרי כל הנ"ל, שכרגע רואים שחור ע"ג לבן...
איך ישנם אנשים (חוצפנים) שיעזו ללכת נגד הרבנים שיחיו ואו צעירי אגודת חב"ד והעומד בראש.

שיתבישו להם - אבל בכל מקרה , מקום יש להם, והרבה, אבל לא בליובאוויטש.
ושה יעזור שייפסקו כל החילוקי דעות, ויבינו האנשים למה באמת הרבי התכוון , ויחזרו בתשובה שלמה.
6.
כל הנ"ל אמת לאמיתו
ט' אייר ה׳תשס״ז
ב"ה

תמיד אמרו שאם היה יוצא משו דבר הרב גרונר או קליין שלכל אחד היתה נגיעה, כאן שניהם יחד היו עדים להוראות, והדברים נכנתבו בפני הרבי, והרבי מורה מפורשות שרק מכאן יוכלו לשנות את הדברים, האם יש מישו שיכול להעיז לצאת במופגן נגד הרבי מפורשות, ועוד יוצא כביכול כאילו נגד הרבי "להגן" על הרבי, האם יש היפך האמת גדול מזה.

והדבר הוא כמו שכאשר נזכה לראות שוב את הרבי, ואחד קיבל מענה באגרות, והרבי יאמר לו לנהוג אחרת, והוא יאמר יש לו הוראה מפורשת מהאגרות לא ככה, כמו כן כאן, הרבי מורה מפורשות שיש בעל הבית לבירה זו, ונותן9 את ההנהגה לפלוני בן פלוני, ויבואו כמה חצופים הכופרים ברבי, שנכון שיש הוראה כזו, אבל בהתוועדות הזאת והזאת הרבי ביטל את הדברים, וההנהגה צריכה להיות כפי שאני מבין, היש שקר גדול מזה, ועוד בשמו הקדוש של הרבי.

על זה נאמר שלפני ביאת המשיח יהיה יתבררו וילבנו הדברים, ויראו מי מחזיק עם הרבי ומי נגד הרבי, למרות שיכול להשתמש בשמו וכאילו לומר שזה לכבודו, אבל הוא לוחם נגד הרבי.

לדעתי אין זה שונה מהריפורמים, הם גם נוסעים בשבת לתיפלות שלהם כביכול לכבודו של הקב"ה, היש שקר גדול מזה? אתה רוצה לשקר, אל תעשה זאת בשמו של הקב"ה, אתה רוצה לעשות ככל העולה על רוחך אל תעשה זאת בשמו של הרבי, תאמר בפה מלא יצרי אנס אותי, ושלום על ישראל.

טייערע חסידים! התעוררו אל תחיו בשקרים, הרבי עוד מעט מגיע ואיפה נשים את הפרצוף שלנו.

א גוטן שבת הכותב בצער רב אחד השלוחים, ומקוה שאפילו אם הדברים הנ"ל יעוררו חסיד אחד היה שווה הזמן שביזבזתי בכתיבת שורות אלו.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.