מערכת COL | יום ד' אייר ה׳תשס״ז 22.04.2007

זיוף כשרות: יין בהשגחת ועד רבני ליובאוויטש

יינות המופצים באזור פריז בשם "Odelina Cabernet Sovignon" עם שתי חותמות כשרות: חותמת של ארגון OK ושל ועד רבני ליובאוויטש מתבררים כיינות ללא השגחה, כך עולה ממכתבו של הרב ישראל בלינוב בשמו של אביו הרב מרדכי בלינוב. במכתבו מערב שבת קודש פרשת תזריע-מצורע הוא כותב כי היין אינו תחת השגחתו, ואין לראות בשמו המודפס על הבקבוק השגחת כשרות. • כשרות ב-COL • לכניסה לפורום כשרות: לחצו כאן 
זיוף כשרות: יין בהשגחת ועד רבני ליובאוויטש
לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
6 תגובות
1.
זה לא נכון
ה' אייר ה׳תשס״ז
היין הזה כן יוצר ע"י ההכשר של הועד רבני ליובאוויטש, אבל מכיון שיש פוליטיקה ואחד הרבנים לא קיבל את חלקו הכספי... וכו... וד"ל.
2.
באמת באם כן
ה' אייר ה׳תשס״ז
למה לא מפיצים את המסר הזה גם בכל חוצות פאריז וצרפת ורק מעל גבי אתרי האינטרניט...

נקודה למחשבה. ולא נוסיף עוד!
3.
המסר הופץ.
ה' אייר ה׳תשס״ז
למגיב מס 2, אני מקוה שתגובתך באה מתוך חוסר ידיעה ולא סתם רשעות לשמה כמו מגיב מס 1, ואמנם המסר הופץ בצרפת בעיתונות ובבתי הכנסת. ובכלל כידוע שפעם כיהנו ב"וועד" הגאונים הר פעוזנר והר בלינוב שליט"א, ומאז שהר פעוזנר מצד מצב בריאותו החליט לצמצם פעילות החליט בנו העסקן (אמנם עסקן משכמו ומעלה אבל לדאבונינו בלי שום ידע לימודי וכו) לקחת את המושכות בידיים, ומאז כל יומיים בעיה אחרת, והוא רחום יכפר עוון.
4.
ל3
ו' אייר ה׳תשס״ז
מעניין מי אתה?

אולי יש לך צד בזה ואולי אתה הרב של ווינסען... שעליך גזרו לא להתעסק בעניני שלום בית ואין להאריך. והיחיד שיושב אתך זה הרב בלינוב הנ"ל.

באמת מעניין האם הרב פבזנר נותן הכשר גם על הבשר שהרב בלינוב מתעסק בו?... או שהכל סיפור של כסף... והראיה שהשליח הראשי של פאריז מחולל המהפכה הצרפתית לא לוקח מהבשר הזה. ולמה? וד"ל.
5.
ל4
ו' אייר ה׳תשס״ז
לא אני לא הרב של וינסען שהינו ת"ח מובהק, ולכן גזר עליו הבן פוזנער "חרם" כאילו, נכון שהוא פיחד שאם יש מישהו שיודע קצת ללמוד זה יהווה בעיה בשביל מאן דהוא המתיימר להיות רב ולא יודע קרי וכתיב, ולגופו של ענין זה שהשליח הראשי בצרפת אינו אוכל הבשר של הר בלינוב, אני מניח שזה מאותה סיבה שהוא לא מכניס לפה את מוצרי החלב של האבא פוזנער - ואני לא מדבר על עכשיו שאין שם לא משגיח ולא כשרות ולא כלום - והמפורסמות אינן צריכות ראי, אלא אפי בזמנים הטובים שהר פוזנער עדיין תיפקד, ובכלל אתמהה! הרי הבן פוזנער כזה "שונא בצע", והאיך נדבק לו בתגובותיו כל הזמן עניין הכסף, וצ"ע.
6.
אדרבה ואדרבה
ז' אייר ה׳תשס״ז
השליח הראשי של פריז כן אוכל מוצרי החלב של הרב פבזנר. לך ותבדוק.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.