מערכת COL | יום ד' אייר ה׳תשס״ז 22.04.2007

בית חב"ד בית דגן למשכנו החדש

בית חב"ד בית דגן עבר השבוע למשכנו החדש והמרווח, זאת לאחר צפייה של שנים ארוכות, עמל ויגע רב של מקורבי ואוהדי חב"ד בישוב. המשכן החדש נחנך בשיעור חסידות בשיחותיו של הרבי מליובאוויטש, ובהתוועדות חסידית במהלכה הוחלט על קיום מנין לתפילת ערבית גם בימי החול ■ בית חב"ד מציין בימים אלו 22 שנה להקמתו והוא מקיים פעילות בישוב כל ימות השנה עם מבוגרים, בני נוער וילדים, זאת לצד פעילות עונתית בחגי ישראל, חלוקת מזון לנזקקים, הפעלת מכון בר מצווה, ורשת שיעורי תורה לסיפור המלא
בית חב

בית חב"ד בית דגן בהנהלת הרב שמואל גרומך עבר השבוע למשכנו החדש והמרווח, זאת לאחר צפייה של שנים ארוכות, עמל ויגע רב של מקורבי ואוהדי חב"ד בישוב.

המשכן החדש נחנך בשבת האחרונה בשיעור חסידות בשיחותיו של הרבי מליובאוויטש שנמסר בליל שבת לפני התפילה. במהלך השבת נערכה התוועדות לרגל ב' אייר - יום הולדתו של כ"ק אדמו"ר מהר"ש נ"ע, רבי שמואל שניאורסון האדמו"ר הרביעי לשולשת חב"ד, ובמהלכה הוחלט על קיום מנין לתפילת ערבית גם בימי החול.
יצויין, כי רק לפי מספר חודשים הוכנס ספר תורה אשר נכתב לזכות תושבי הישוב לבית חב"ד. בכתיבת ספר התורה השתתפו רבים מתושבי הישוב.

בית חב"ד מציין בימים אלו 22 שנה להקמתו שלוותה בהשגחה פרטית מופלאה: הרב שמואל גרומך, אברך תושב כפר-חב"ד, היה יוצא לערוך 'מבצעים' בבית הרפואה "אסף הרופא". לאחר שאחד החולים שאושפז במשך תקופה ארוכה השתחרר, יצא הרב גרומך יחד עם כמה מאברכי כפר חב"ד לערוך "התועדות הודיה" בישוב.

באותה שנה הורר הרבי מליובאוויטש רבות אודות הדפסת ספר ה'תניא' בכל מקום. הרב גרומך התעניין האם כבר הודפס ספר ה'תניא' בישוב. משנענה בשלילה החליט לדאוג להדפסת התניא שנערכה למחרת יום הכיפורים בשנת תשמ"ה, ובהמשך ישיר אליה החלה הפעילות הקבועה של בית חב"ד בית דגן.

בית חב"ד מקיים פעילות בישוב כל ימות השנה עם מבוגרים, בני נוער וילדים, זאת לצד פעילות עונתית בחגי ישראל, חלוקת מזון לנזקקים, הפעלת מכון בר מצווה, ורשת שיעורי תורה.


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.