מערכת COL | יום ל' ניסן ה׳תשס״ז 18.04.2007

ארה"ב: פרויקט השקעות של לבייב ובוימלגרין מתפצל

פרויקט ההשקעות המשותף של לב לבייב ושעיה בוימלגרין בארה"ב, מתפצל. כך דיווח העיתון "מיאמי הראלד" ■ באופן רשמי, הסיבה לפירוק היא חילוקי דעות לגבי בניית בניינים חדשים בדרום פלורידה ■ "דעותינו היו חלוקות לגבי הבנייה במיאמי. אני רציתי לפתח. אולי לבייב לא מאמין כל-כך במיאמי בגלל שהוא גר רחוק מכאן", אמר בוימלגרין ■ לגבי היחסים עם לבייב, אמר: "אנחנו חברים, אבל אולי קצת פחות חבריים מבעבר" לסיפור המלא
ארה
לבייב ובוימלגרין על רקע אחד הפרויקטים במיאמי • צילום: אלי קאהן, מיאמי - COL
מאת חיים ברון, כתב COL בניו-יורק

פרויקט ההשקעות המשותף של לב לבייב ושעיה בוימלגרין, מתפצל. כך דיווח העיתון "מיאמי הראלד".

שעיה בוימלגרין הודיע בסוף השבוע כי הוא ושותפו לב לבייב, החליטו לפצל את השותפות ביניהם, אשר החלה בשנת 2002. באופן רשמי, הסיבה לפירוק היא חילוקי דעות לגבי בניית בניינים חדשים בדרום פלורידה.

"דעותינו היו חלוקות לגבי הבנייה במיאמי. אני רציתי לפתח. אולי לבייב לא מאמין כל כך במיאמי בגלל שהוא גר רחוק מכאן", אמר בוימלגרין ל"מיאמי הראלד". לגבי היחסים האישיים בין השניים אמר בוימלגרין: "אנחנו חברים, אבל אולי קצת פחות חבריים מבעבר". העיתון לא השיג את תגובת לבייב.

בעבר אמרו בוימלגרין ולבייב כי לא ינהלו פרויקטים משותפים בעתיד, אך בסוף השבוע האחרון הגיעו היחסים בין לבייב ובוימלגרין לסיומם, עם ההודעה על פירוק היחסים העסקיים.

סוכם כי לבייב וחברת אפריקה-ישראל יקבלו את השליטה בבנייני המגורים של הקבוצה בניו-יורק, וכן זכויות במתחם בלאס וגאס, המיועד לבניית שכונת מגורים יוקרתית.

מצד שני, יקבל בוימלגרין מגרשים ופרויקטים במיאמי, שהשותפות רכשה בזמנו מהבנק השוויצי UBS. מגרשים אלו מיועדים לבניית בנייני מגורים יוקרתיים. באחד הפרויקטים, לפחות, החליטו היזמים הישראלים לשנות את התוכנית ולבנות בנינים נמוכים יותר מהתוכנית המקורית.

לבייב היה בעל 65% בשורת חברות משותפות, ובוימלגרין בעל 35%. ההסכם בין השניים מאפשר להסדיר ולהפריד סופית את היחסים ביניהם. נראה, כי בסיכום מקבל לבייב את הנכסים הטובים יותר. כחלק מהפרדת הנכסים, רכש לבייב בשבוע שעבר את חלקו של בוימלגרין בבניין הבורסה של ניו-יורק, ב-36 מיליון דולר. אולם בפועל שילם לבייב לבוימלגרין רק כ-20 מיליון דולר וזאת כחלק מהסדר היחסים ביניהם.
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
3.
אולי די
ל' ניסן ה׳תשס״ז
לחרוש ולקדוח על הנושא הזה מכל כיוון אפשרי?!
4.
כמו שזה נראה...
ל' ניסן ה׳תשס״ז
לביוב הכריז מלחמה על בוילמגרין.

5.
אוי כסף כסף
ל' ניסן ה׳תשס״ז
הגלגל חוזר שמוליק בר ס
6.
אריה גולדברג
ל' ניסן ה׳תשס״ז
2 מילון ואני מסודר
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.