מערכת COL | יום ד' טבת ה׳תשס״ד 29.12.2003

החנוכייה הגדולה 'בשער הכניסה' לשכונות ברוקלין

'בשער הכניסה' לשלוש שכונות יהודיות –קראון הייטס, בורו פארק ופלטבוש, מתנוססת לתפארה המנורה הגדולה ביותר בברוקלין, בגובה של שלושים ואחת רגל (כתשעה וחצי מטרים), שממוקמת ב"פארק סירקל" בכיכר שבפתח הרחובות אושן-פרקוויי, קוני איילנד אווניו, ושדרת פארק-סייד. סביב הכיכר עוברות כל יום מאות אלפי מכוניות, מהם אלפי נהגים יהודיים העושים את דרכם לשכונות קראון הייטס, בורו-פארק ופלטבוש. 'פרסומי ניסא' במקום ציבורי זה הוא בבחינת "מוסיף והולך". המנורה הוצבה על ידי צעירי אגודת חב"ד המרכזית והיא מודלקת בכל ערב על ידי מנוף של קון אדיסון שמגביה את המדליקים למרומי המנורה. כיאה למנורה הגדולה ביותר בברוקלין, כובד בהדלקתה הפרזידנט של אזור ברוקלין ("ברוקלין בורו פרזידנט"), מרטי מרקוביץ שאמר "אני גאה להדליק את המנורה הכי גדולה בברוקלין". הפרזידנט של ברוקלין גם ציין את ידידותו עם חב"ד ועם הרב שמואל בוטמן במשך שנים רבות והודה לו מאד על ה"חויה המיוחדת".
החנוכייה הגדולה 'בשער הכניסה' לשכונות ברוקלין
"אני גאה להדליק את המנורה". נשיא ברוקלין, מרטי מרקוביץ מדליק את החנוכייה הגדולה ביותר בברוקלין, לצידו: הרב שמואל בוטמן * צילום: אשר ליצמן
"זה חלק ממבצעיו של הרבי" אמר הרב שמואל בוטמאן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית. "זה שירות מיוחד לקהילות החרדיות" אמר מחנך דגול, "וחסידים ואנשי מעשה מכל החצרות מביאים את ילדיהם לככר העגול בשער שכונתם, להראות להם את המנורה העומדת כסמל של גאון יעקב וגאון ישראל". הרב בוטמן הודה לבנו הרב יוסף-יצחק בוטמן שתיכנן, ניהל וריכז במסירות את כל פעולות חג האורים על כל פרטיהם. הוא גם הודה לחברת קון אדיסון על עזרתם התמידית. "בורא העולם ומנהיגו זיכה אתכם בזכות מיוחדת לעזור בהפצת אור החנוכה ואור הקדושה". מנהלי 'קון אדיסון' ענו באדיבות, "אנו שמחים להיות לעזר ומאז שהרב בוטמאן הזמין אותנו בפעם הראשונה לפני עשרים ושבע שנים הננו משרתים כעשרה מנורות, במנהטן, בברוקלין, בריווערדייל ובווסצ'סטר-קאונטי ואנחנו מרגישים כזכות לעזור להביא יותר אור לעולם". "זה הכל חלק מפעולותיו של הרבי להאיר את חשכת העולם ולהכינו לגאולה ואורות חנוכה אלו יקבלו-פנים את אורו הנצחי של משיח כשהרבי יוציא אותנו מהגלות תיכף ומיד ממש" אמר הרב בוטמן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.