מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תשס״ז 01.04.2007

קראון-הייטס: תוגברה האבטחה בחג-הפסח

בסוף-השבוע התכנסו כמידי שנה כל נציגי הציבור החרדי בניו-יורק במטה המרכזי של המשטרה, לקראת חג-הפסח הקרב ובא, בכדי לדון על הגברת האבטחה בתי-הכנסיות ■ בין הנציגים נראו גם חסידי חב"ד: ר' אבא רעפסון מנהל 'בית האהל', ר' יהושע מצגר מנהל בית-חב"ד במנהטן, ר' חנינא שפערלין מ'ועד הקהל', הצ'פליין ר' יעקב גולדשטיין ועוד ■ בתום המפגש, הודיע מפקד המשטרה כי במהלך חג-הפסח הקרוב משטרת ניו-יורק תתגבר את השמירה סביב בתי-הכנסת בשכונות החרדיות השונות ובתוכם שכונת קראון-הייטס לסיפור המלא
קראון-הייטס: תוגברה האבטחה בחג-הפסח
חסידי חב"ד עם קציני המשטרה על רקע המשתתפים • צילומים: COL
מאת חיים ברון, כתב COL בניו-יורק

בסוף-השבוע התכנסו כמידי שנה כל נציגי הציבור החרדי בניו-יורק במטה המרכזי של המשטרה, לקראת חג-הפסח הקרב ובא. בפגישה השנתית, שומעים נציגי המשטרה את הבקשות של הנציגים ועוד.

בין נציגי הציבור החרדי נראו גם חסידי חב"ד ובניהם: ר' אבא רעפסון האחראי על 'בית אהל ליובאוויטש', ר' יהושע מצגר מנהל בית-חב"ד במנהטן, ר' חנינא שפערלין מ'ועד הקהל' בקראון-הייטס, תושב השכונה ר' אלי סלווין והרב וויכטער שניצל את המפגש לחלוקת 'מצה שמורה' לשוטרים היהודיים.

מפקד משטרת ניו-יורק, מר ראיי קאלי, אמר לנציגים כי הוא גאה ושמח על שיתוף-הפעולה שיש בין הציבור החרדי למשטרת ניו-יורק. "אנחנו מאוד מעריכים אתכם", אמר.

בתום המפגש, הודיע מפקד המשטרה כי במהלך חג-הפסח הקרוב משטרת ניו-יורק תתגבר את השמירה סביב כל בתי-הכנסת בשכונות החרדיות השונות ובתוכם את שכונת קראון-הייטס.

כתב COL בניו-יורק מציין, כי החל מסוף-השבוע האחרון נראית נוכחות משטרתית מוגברת בשכונת קראון-הייטס ובפרט על-יד בית-חיינו - 770.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
חזק
י"ג ניסן ה׳תשס״ז
ממש יפה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.