מערכת COL | יום י' ניסן ה׳תשס״ז 29.03.2007

תל אביב: השלוחים אמרו 'לחיים' עם ראש העיר

עיריית תל אביב יפו בראשותו של ראש העיר מר רון חולדאי, אירחה הבוקר את שלוחי חב"ד לתל אביב בראשותו מנהל בית חב"ד המרכזי בעיר הרב יוסף גערליצקי  ■ הרב גערליצקי בירך את ראש העיר באמירת "לחיים" וברכת פסח כשר ושמח,  והציג בפני ראש העיר את השלוחים ואת הפעילות הענפה אותה הם מבצעים במשך כל השנה ובמיוחד לרגל חג הפסח ■ בדברי ברכתו אמר רון חולדאי ראש העיר כי שלוחי חב"ד תורמים רבות להביא לחיבור בין כל הקצוות בעם ואיחל לשלוחים הצלחה בעבודתם  לסיפור המלא
תל אביב: השלוחים אמרו 'לחיים' עם ראש העיר
(צילום: מאיר דהן, COL)
עיריית תל אביב יפו בראשותו של ראש העיר מר רון חולדאי, אירחה הבוקר את שלוחי הרבי לתל אביב בראשותו מנהל בית חב"ד המרכזי בעיר הרב יוסף גערליצקי  ור' נעמן שקולניק יו"ר ידידי חב"ד ת"א, לרגל יום ההולדת ה-105 של הרבי ולרגל חג הפסח.

את האירוע שהתקיים בחדר הישיבות של מועצת העיר בקומה ה12 בעיריה, הנחה הרב מנחם מענדל הכהן, שליח לשכונות נווה חן ונווה אליעזר שהזמין את הרב אורי בן שחר ראש כולל "תפארת זקנים לוי יצחק" בעיר, לשאת דברים לרגל האירוע המיוחד.

"הרבי", אמר הרב בן שחר, "בנוסף לגדלותו העצומה וגאונותו הרבה, דאג לכל יהודי בכל מקום ברחבי העולם ופרס את שלוחיו למטרה זו כדי שלא ידח ממנו נידח".

יו"ר המועצה הדתית לתל אביב יפו, מר אלדד מזרחי שהשתתף באירוע סיפר על התרשמותו הרבה מעבודת השלוחים ברחבי העיר והשכונות.

הרב יוסף גערליצקי מנהל בית חב"ד בתל-אביב בירך את ראש העיר באמירת "לחיים" וברכת פסח כשר ושמח, לו לחברי העיריה ולכל תושבי העיר והציג בפני ראש העיר את השלוחים ואת הפעילות הענפה אותה הם מבצעים במשך כל השנה ובמיוחד לרגל חג הפסח, זאת בעריכת עשרות סדרים ציבוריים ברחבי העיר וחלוקת אלפי מנות של קמחא דפסחא למשפחות הנזקקים בתל אביב.

בדברי ברכתו אמר רון חולדאי ראש העיר כי שלוחי חב"ד תורמים רבות להביא לחיבור בין כל הקצוות בעם ואיחל לשלוחים הצלחה בעבודתם.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
לרב יצחק וחווה ביר
י' ניסן ה׳תשס״ז
בהצלחה בסדר המרכזי
מתגעגים אליכם
המשפחה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.