מערכת COL | יום י' ניסן ה׳תשס״ז 29.03.2007

חבילות של חסד בבית חב"ד תל-אביב

מר ע. שאלתיאל שנכנס למרכז חב"ד לפני מספר ימים על מנת לעזור למבצע "קמחא דפסחא" של מרכז חב"ד בתל – אביב גרם להתרגשות לא מעטה בקרב הנוכחים במקום. עלעול קל ברשימת המשפחות הנזקקות מגלה גם את שמו של מר שאלתיאל בין הנצרכים בעבר ■ הרב יוסף גערליצקי מנהל בית חב"ד ת"א אומר "איננו מתיימרים לפרנס מדי חודש בחודשו את כל אותן המשפחות ולספק להן את כל צרכיהם, זה כבר מגיע לסדר גודל שאין לנו את האפשרות לעמוד בו  לסיפור המלא
חבילות של חסד בבית חב
ר' איציק לפקיבקר בית חב"ד תל-אביב נרתם אישית למבצע
מר ע. שאלתיאל שנכנס למרכז חב"ד לפני מספר ימים על מנת לעזור למבצע "קמחא דפסחא" של מרכז חב"ד בתל – אביב גרם להתרגשות לא מעטה בקרב הנוכחים במקום.

עלעול קל ברשימת המשפחות הנזקקות מגלה גם את שמו של מר שאלתיאל בין הנצרכים בעבר.

אכן הוא מודה, "גם אני באתי לכאן לפני שנים לא רבות וקיבלתי חבילת מצרכים לחג כדי שאוכל לערוך את חג החרות עם בני משפחתי כששולחן הסדר - ערוך
כיאה לחג".

"חבילת החג הזו" ממשיך מר שאלתיאל, "שכללה מצרכים שלא היה באפשרותי לקנותם, ויותר מכל, המחשבה שיש ארגון שחושב עלי ודואג לי ולרבים כמוני, הפיחה בי תקווה ומוטיבציה להתקדם ולהגיע לידי כך שבמקום להיות מקבל, אוכל תודה לא-ל- לתת.

סיפורו של מר שאלתיאל מצטרף לתגובות חמות רבות שהגיעו למרכז חב"ד ממשפחות נזקקות שגם הם קבלו את חבילת החג שהוסיפה לשמחת החג שלהם.

הרב יוסף גערליצקי מנהל בית חב"ד ת"א אומר "איננו מתיימרים לפרנס מדי חודש בחודשו את כל אותן המשפחות ולספק להן את כל צרכיהם, זה כבר מגיע לסדר גודל שאין לנו את האפשרות לעמוד בו.

אולם לפחות כשמתקרב החג ובבתים רבים בני המשפחה תוהים כיצד יערכו את החג ללא המצרכים המרכיבים את ארוחת החג. להם אנו משתדלים לתת מענה ולהעלות חיוך ואושר על פניהם".

הרב יצחק לפקיבקר שמנהל את חלוקת המצרכים ביד רמה מבקש להעלות על נס את כל המתנדבים שנותנים יד ועמלים במשך מספר שבועות להכין את חבילות המצרכים ולחלקם בימי החלוקה לאלפי הנזקקים.

"כשאני מביט באלפי חבילות המזון הממלאים את כל שטח אולם בית הכנסת שע"י בית  חב"ד ועומדים מוכנים להאיר את בתיהם של אלפי הנצרכים, אני חש שכל מאמץ וכל דקה של עבודה - שווה. והכול מתגמד מול פניהם השמחות של מקבלי החבילות.
הרב יוסף גערליצקי, מוסיף ופונה בקריאה לכל הנדיבים בעם, שבזמן קשה זה של מיתון ושפל כלכלי הפוגע מאוד במשפחות רבות, כל מי שמסוגל לעזור ליהודי נוסף, עליו לראות לו לזכות וחובה לסייע בסבר פנים יפות, ולהתאמץ מעל ומעבר לעזור לארגונים המתעסקים בהענקת קמחא דפסחא לנזקקים, כדי שבכל בית יהודי יהיו מצות יין בשר ודגים וכל הנדרש לסעודת חג יהודית כשרה ושמחה
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
יישר כח!!!
י' ניסן ה׳תשס״ז
מרגש.....
2.
איציק!
י' ניסן ה׳תשס״ז
איציק אתה תתתוותתח
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.