מערכת COL | יום י' ניסן ה׳תשס״ז 29.03.2007

פסח "כשר" ושמח בחבר העמים

מאות אלפי יהודי מדינות חבר העמים, הפזורים במאות קהילות יהודיות פעילות במדינות אלו, יזכו השנה לחוות את הפסח ככל משפטיו, חוקותיו ומנהגיו ■ מפעלי מזון מיוחדים, הוכשרו מבעוד מועד במיוחד לקראת הפסח, כאשר צוות של עשרות משגיחים של וועד הכשרות ברוסי', עושה את מלאכתו נאמנה ועומד מקרוב בכל המפעלים ■ כמו-כן, השנה יהודי רוסיה יכלו לקיים את מצות ד' כוסות עם יין כשר, בכשרות המהודרת של וועד הכשרות של הבד"ץ אגודת הרבנים  לסיפור המלא
פסח
מאות אלפי יהודי מדינות חבר העמים, הפזורים במאות קהילות יהודיות פעילות במדינות אלו, יזכו השנה לחוות את הפסח ככל משפטיו, חוקותיו ומנהגיו.

כבר חודשים ארוכים איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים, מתכונן לקראת חג זה, המורכב בעיקרו מכמויות אדירות של אוכל כשר לפסח.

מפעלי מזון מיוחדים, הוכשרו מבעוד מועד במיוחד לקראת הפסח, כאשר צוות של עשרות משגיחים של וועד הכשרות ברוסי', עושה את מלאכתו נאמנה ועומד מקרוב בכל המפעלים.

וועד הכשרות של הבד"ץ אגודת הרבנים בראשות אב"ד ורבה הראשי של רוסיה השליח הרב בערל לאזאר, נותן היום כשרות למגוון ענק של מוצרי מזון, בכדי לספק את בקשתם של צרכני הכשרות, ההולכים ומתרבים ב"ה ברוסי' בפרט ובכל יתר 15 המדינות בחבר העמים בכלל.

יצוין, שוועד הכשרות עובד בשיתוף פעולה מלא עם ארגוני כשרויות המובילות בציבור החרדי, מהארץ ומהעולם כולו, כאשר רבים מנציגיהם המבקרים ברוסי', עומדים משתהים לנוכח ההקפדות המחמירות של וועד הכשרות ברוסי'ה.

קונטיינרים רבים הכוללים כאמור מזון רב, אלפי טונות של מצות שנאפו במאפיות המופעלות במוסקבה, פטרבורג, אוקראינה ועוד, שע"י איגוד הקהילות - חולקו החל מלמחרת חג הפורים - למאות אלפי יהודים, באמצעות מאות השלוחים הפזורים בכל חבר העמים.

כמו"כ, השנה יהודי רוסיה יכלו לקיים את מצות ד' כוסות עם יין כשר, בכשרות המהודרת של וועד הכשרות של הבד"ץ אגודת הרבנים, שיוצר ביצור בלעדי תוך כדי הקפדה על כל כללי ההלכה וההידורים, עם עובדים שומרי שבת כאשר על כל בקבוק ובקבוק ניתן סימן חותם אלוגרמה, שאינו ניתן לזיוף.

צוות גדול של שוחטים בראשותו של ראש השוחטים ברוסי' השליח הרב יצחק קוגן רב ביהכנ"ס "בלשוי ברוניא - אגו"ח - עמלו במשך שבועיים להכין את כל הספקת הבשר והעופות לקראת החג.

במשרדי איגוד הקהילות שבראשו עומד הנגיד ר' לוי לבייב, מציינים בסיפוק: הצלחנו השנה בסייעתא דשמייא גדולה ביותר, להתגבר על הרבה מכשולים ולעמוד בדרישות של חמש מאות הקהילות הפזורות בכל המדינות, להעמיד לכולם מארגני סדרים, מצות, יין, מזון כשר לפסח והמון תשמישי קדושה.
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
מצות מכונה
י' ניסן ה׳תשס״ז
בערל לאזאר מחלק מצות מרובעות?
2.
יישר כח
י' ניסן ה׳תשס״ז
שניאור הלפרין
כל הכבוד על העבודה הנפלאה
במאפית המצות מוסקבה
3.
האם זה נכון
י' ניסן ה׳תשס״ז
שהרבי אמר שאפילו לילד במקרה שאין בררה עדיף לתת מצה שרויה ולא מצות מכונה? אם כן אז יכול להיות ששלוחים בכל העולם מחלקים לנזקקים מבוגרים וילדים מצות מכונה אפילו אם זה בכשרות הכי מהודרת ולמרות שמצות יד עולות פי שתיים וחצי
4.
אין על חב"ד מוסקווה
י"א ניסן ה׳תשס״ז
פועלים יפה מאוד
כל הכבוד לרב לאזר
ולמוטי ויסברג
מעריכים מאוד
השליחים באזור
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.