מערכת COL | יום ז' ניסן ה׳תשס״ז 26.03.2007

בית התבשיל אשל בנימין צפת פותח מוקד נוסף בצפת

המצוקה הגדל וההולכת של תושבים רבים בצפת, הביאה את הנהלת בית התבשיל להקים מוקד נוסף בשכונת כנען. שכונת כנען היא שכונה בעלת אוכלוסיה מבוגרת, ורבים מהקשישים המתגוררים בה מתקשים לדאוג לעצמם לארוחה חמה. בית התבשיל החדש, שיפתח בעז"ה מיד אחרי הפסח, יספק ארוחות חמות לחמישים קשישים המתגוררים באזור  לסיפור המלא
בית  התבשיל אשל בנימין צפת פותח מוקד נוסף בצפת
פעילות ענפה נערכת לקראת פסח, בבית התבשיל "אשל בנימין צפת" של כולל חב"ד. אולם האוכל של בית התבשיל, שנמצא בעיר העתיקה, מוכשר בימים אלו. ההכשרה תאפשר להגיש ארוחות "כשרות למהדרין", בליל הסדר, ומשך כל חג הפסח. לאור הניסיון של השנים האחרונות, מצפים בבית התבשיל לעשרות סועדים אורחים לסעודת ליל הסדר.

קשישים רבים אינם מסוגלים להגיע לבית התבשיל, וגם להם דואג הצוות, והוא יביא להם ארוחות חמות לביתם לליל הסדר, ובמהלך כל הפסח. בערב פסח תבקרנה מתנדבות באופן אישי בביתו של כל קשיש, כדי לאחל לו חג שמח, ולמסור לו מצות ויין לליל הסדר.

במהלך השבוע חילק צוות בית התבשיל, בשיתוף מחלקת הרווחה בעירית צפת, "סלי מזון" מכובדים לחמש מאות משפחות. חלוקת הסלים היא חלק מהפעילות הארצית של "כולל חב"ד". רבים מהנצרכים ביקשו להביע את תודתם על הסלים המכובדים, שיאפשרו להם סעודות חג כיד המלך. הסלים בצפת נתרמו על ידי אחד מידידי "כולל חב"ד" ממוסקבה, שאף ביקר בצפת ביום החלוקה. התורם שמע על התגובות הנלהבות של הנצרכים, וכמה חשובה להם העזרה שהם מקבלים, והביע את נכונותו להמשיך לסייע לתושבי צפת גם בעתיד.

המצוקה הגדל וההולכת של תושבים רבים בצפת, הביאה את הנהלת בית התבשיל להקים מוקד נוסף בשכונת כנען. שכונת כנען היא שכונה בעלת אוכלוסיה מבוגרת, ורבים מהקשישים המתגוררים בה מתקשים לדאוג לעצמם לארוחה חמה.

בית התבשיל החדש, שיפתח בעז"ה מיד אחרי הפסח, יספק ארוחות חמות לחמישים קשישים המתגוררים באזור. פתיחת בית התבשיל התאפשרה תודות לסיועה של הגב' ציפי כהן, מ"אולמי מרכזי" בצפת, שקיבלה על עצמה את הפעלתו השוטפת, ושל אחד מידידי "כולל חב"ד" בארה"ב, שקיבל על עצמו את השכירות וההצטיידות של המקום. בהנהלת בית התבשיל מקווים כי בית התבשיל החדש יסייע לקשישים להתמודד עם מצבם הקשה.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
ישר כח לרב קרומבי
ח' ניסן ה׳תשס״ז
איש חסד בכל רמ"ח אבריו

יהודי צפתי
2.
יישר כח
ח' ניסן ה׳תשס״ז
לר זאב
עלה והצלח מחיל אל חיל
שייקה
3.
לרב קרומבי איש החסד
י"ד אלול ה׳תשס״ז
קראתי בהתרגשות את הכתבה שפורסמה בעיתון חדש בגליל בקשר לפעילותך המבורכת בצפת מאוד התרגשתי.
מעבר להיותך אדם אציל וצנוע אתה מכבד הבריות ודואג כל הזמן למחסורם.
אתה עושה בפרוש קידוש השם אמיתי.
המשך בפעילותך הברוכה והשם ימלא כל משאלות לבך לטובה.
מומי בןסימון דורש בשלומך כל הזמן.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.