מערכת COL | יום ז' ניסן ה׳תשס״ז 26.03.2007

חב"ד עם ההורים השכולים השובתים מול משרד רה"מ

במסגרת פעילות מטה "צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור" לקראת חג הפסח ביקר אמש (ראשון) הרב מנחם קוטנר במאהל שביתת הרעב בגן הוורדים מול משכן הכנסת בירושלים, בדרישה להתפטרותו של ראש הממשלה. הרב קוטנר העניק לקבוצת ההורים השכולים סט של מצות שמורות מצעירי חב"ד, וציין בדבריו מסר של אמונה ובטחון בה' כי בכל דור עומדים עלינו לכלותינו והקב"ה מצילנו מידם ■ במקום הוא פגש באליפז באלווה, שבנו נדב, בן 21 מכרמיאל, שירת ביחידת "אגוז" של חטיבת גולני, ונהרג בקרב בכפר מרון א-ראס ביום העשירי למלחמת לבנון השנייה. אליפז מבקש לעורר את דעת הקהל להשקיע בחינוך לערכים של אהבת העם והארץ  לסיפור המלא
חב
ההורים השכולים: ישראל קלאוזנר, אליפז באלווה, ודוד איינהורן עם הרב מנחם קוטנר

במסגרת פעילות מטה "צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור" לקראת חג הפסח ביקר אמש (ראשון) הרב מנחם קוטנר במאהל שביתת הרעב בגן הוורדים מול משכן הכנסת בירושלים, בדרישה להתפטרותו של ראש הממשלה.

הרב קוטנר העניק לקבוצת ההורים השכולים סט של מצות שמורות מצעירי חב"ד,  וציין בדבריו מסר של אמונה ובטחון בה' כי בכל דור עומדים עלינו לכלותינו והקב"ה מצילנו מידם.

במקום הוא פגש באליפז באלווה, שבנו נדב, בן 21 מכרמיאל, שירת ביחידת "אגוז" של חטיבת גולני. הוא נהרג בקרב בכפר מרון א-ראס ביום העשירי למלחמת לבנון השנייה. אליפז מבקש לעורר את דעת הקהל להשקיע בחינוך לערכים של אהבת העם והארץ לצד דרישה להתפטרות הממשלה והעומדים בראשה.

"אני מרגיש כי אין מנהיגות אחראית בישראל, עלינו להשקיע בחינוך הדור הצעיר לאהבת העם והארץ כדי שמנהיגי דור העתיד יהיו יותר אחראים ויתייחסו בכובד ראש ראויה בשעת קבלת החלטות הרות גורל מול אויב אכזר", אמר האב השכול, והוסיף בכאב כי תחושתו שראש הממשלה אטום לקולות ההורים השכולים והציבור כולו. ולא אכפת לו מכאבם של הורים שאיבדו את היקר להם מכל".

גולשים מוזמנים לשלוח הודעת הזדהות לאב השכול (ולציין עיר מגורים) באמצעות הדוא"ל: [email protected].

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.