מערכת COL | יום ו' ניסן ה׳תשס״ז 25.03.2007

בית '770' מארח קבוצות לקראת י"א ניסן

לקראת י"א ניסן - יום הולדתו ה-105 של הרבי גוברות הקבוצות והאורחים המבקרים בבית אגודת חסידי חב"ד - '770' בכפר-חב"ד. האורחים מתפללים וכותבים פ"נ (פדיון נפש) ב"חדרו של הרבי", צופים בקטעי וידאו מהרבי, ומאזינים להרצאות מפי מרצים ורבנים. בשבוע האחרון, ביקרו במקום קבוצות רבות של אורחים שנהנו גם משירה בצוותא של ניגוני חב"ד, וצפו במצגת מולטימדיה ■ בתוך כך נמסר, כי לרגל יום ההולדת שתחול ביום שישי י"א בניסן יהיו פתוח המקום לקהל הרחב לתפילה, כתיבת פ"נ וללימוד בתורת הרבי לסיפור המלא
בית '770' מארח קבוצות לקראת י
בית אגודת חסידי חב"ד - '770' מארח קבוצות אורחים וילדים מכל רחבי הארץ לקראת יום י"א ניסן - יום הולדתו ה-105 של הרבי.

האורחים המנצלים את ביקורם בכפר-חב"ד ביריד חוויות הפסח של צעירי-חב"ד, לא מוותרים על ביקור בבית הלבנים האדום הנשקף למרחקים. בית זה, כידוע, נבנה לפני כעשרים שנה בהוראת הרבי מליובאוויטש כתעתיק מושלם למרכז חב"ד -770 בבורקלין, ניו-יורק. בית '770' משמש כבית תורה, תפילה וצדקה. במקום פועל 'כולל' אברכים בו שוקדים יום-יום אברכים צעירים על התורה ועל התפילה.

לפני כשנה, נחנך במקום "חדרו של הרבי" שנבנה בתעתיק מושלם לחדר הקדוש של הרבי בניו-יורק, והאורחים הרבים פוקדים את החדר, קוראים פרקי תהילים, מתפללים, וכותבים פ"נ (פדיון נפש) לרבי מליובאוויטש, שנשלח לקריאה ותפילה על ציונו הק' ברובע קווינס בניו-יורק.

בחדר המבקרים, מוזמנים האורחים לצפות בקטעי וידאו מהרבי מליובאוויטש ובהם לקט מהתוועדויות שקיים הרבי ביום הולדתו ברבות השנים, ולהאזין להרצאות של מרצים ורבנים. מנהל בית אגו"ח הרב מנחם לאטר מספר כי האורחים מבקשים לחוות רגעים מיוחדים וחוויה חסידית, מתרשמים מסיור במקום, ומאזינים להיסטוריה ותולדות בית הרבי.

בשבוע האחרון, ביקרו במקום קבוצות רבות של אורחים שנהנו גם משירה בצוותא של ניגוני חב"ד עם הרב טוביה בולטון מראשי ישיבת 'אור תמימים' בכפר-חב"ד, ואף צפו במצגת מולטימדיה. 

קבוצות המעוניינים לבקר בבית '770' מוזמנים לתאם מראש בטלפון: 03-960640.


הכנות לי"א ניסן

בית אגודת-חסידי-חב"ד '770' בית '770' בכפר-חב"ד ו'חדרו של הרבי' יהיו פתוחים לקהל הרחב לתפילה, כתיבת פ"נ (פדיון נפש), וללימוד בתורת הרבי מליובאוויטש - לרגל יום הולדתו ה-105 של הרבי שיחול ביום שישי י"א בניסן. 

מנהל בית אגו"ח הרב מנחם לאטר מזמין את ציבור החסידים, הם ובני-ביתם ומקורביהם, לבקר בבית '770', כדי לחזק את רגש הגעגועים ולהתעורר בקבלת החלטות טובות, בהתקשרות אמיתית לרבי, ובקיום הוראותיו הקדושות. שתייה חמה וכיבוד קל יוגשו למבקרים במהלך היום.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
המורה טורנהייים
ו' ניסן ה׳תשס״ז
המסור והנתון לכיתה
דור שלישי של מלמדים
הוא עוד יהיה איש חינוך ידוע
2.
ישר כח הרב מנדי טורנהיים
ז' ניסן ה׳תשס״ז
הרב טורנהיים שי
הערכה רבה על עבודת הקודש
מאבא של מאיר
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.