מערכת COL | יום א' ניסן ה׳תשס״ז 20.03.2007

אחרי פסח: תוכנית חינוכית חדשה לילדי השלוחים

בעקבות הביקוש הגדול לתוכניות חינוך ילדי השלוחים של משרד השלוחים, בית הספר המקוון של ילדי השלוחים ירחיב את ההצלחה לכיוונים חדשים. התוכנית תחל ביום ראשון כ"ז ניסן והיא תימשך 8 שבועות ■ מורי בית הספר המקוון מסורים מאוד לתלמידיהם ומגלים הבנה והתחשבות באתגרים הרבים בלהיות ילד בשליחות. "בכדי שכמה שיותר שלוחים יוכלו ליהנות מהתוכנית החדשה, היא תופעל כדי שתתאים לשני אזורי זמן", נמסר ל-COL לסיפור המלא
אחרי פסח: תוכנית חינוכית חדשה לילדי השלוחים
בעקבות הביקוש הגדול לתוכניות חינוך ילדי השלוחים של משרד השלוחים, בית הספר המקוון של ילדי השלוחים ירחיב את ההצלחה לכיוונים חדשים. כפי שדווח בעבר תפתח לילדי השלוחים תוכנית אחר הצהרים, שתתמקד בתחומי העשרה של ערכים חסידיים, והיא מיועדת לילדים המבקרים בבתי ספר יהודיים בסביבתם, אך לא זוכים לחינוך חסידי. התוכנית תחל ביום ראשון כ"ז ניסן והיא תימשך 8 שבועות.

שליח המעוניין להשלים את החינוך שבנו זוכה לו בחינוך חסידי, יוכל להצטרף למאות ילדי השלוחים שכבר לומדים במגוון תוכניות החינוך של משרד השלוחים לילדי השלוחים. תוכנית הלימודים תכלול סיפורים חסידיים, שיעורים על תאריכים חסידיים, ענייני משיח וגאולה, ניגונים, תניא וליקוטי דיבורים, וכל זאת במספר רמות. כמו-כן תיוחד תוכנית לימודים מיוחדת לילדי בר מצוה שתתמקד במשמעות המאמר, המנהגים והחשיבות של האירוע המיוחד אותו הם חווים.

בבית הספר המקוון של משרד השלוחים לומדים מאות ילדי שלוחים מכל רחבי העולם המנצלים את קידמת הטכנולוגיה כדי לקבל חינוך חסידי. באמצעות מצלמות רשת, רמקולים, ומחשב עם חיבור לרשת, הם משתתפים בבית ספר לכל דבר וענין, המשרת ילדי שלוחים מגיל 5 ומעלה.

מורי בית הספר המקוון מסורים מאוד לתלמידיהם ומגלים הבנה והתחשבות באתגרים הרבים בלהיות ילד בשליחות. הרב פרמן המשמש כמחנך בכיתה ג' של בית הספר מספר שהוא עצמו נשלח ללמוד בבית ספר וישיבה הרחוקים מביתו וזה היה די קשה עבורו. "הייתי שמח אם הייתי יכול להשתתף בכזה בית ספר בילדותי".

כדי שכמה שיותר שלוחים יוכלו ליהנות מהתוכנית החדשה, היא תופעל כדי שתתאים לשני אזורי זמן. סדרת שיעורים אחת תפעל בשעות הבוקר של שעון החוף המזרחי, וסדרת שיעורים נוספת בשעות אחה"צ. כדי ללמוד יותר על תוכנית אחר הצהרים של משרד השלוחים יש לפנות לגב' חני זוויבל ממחלקת חינוך ילדי השלוחים של משרד השלוחים.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
2.
כל הכבוד אין מילים
א' ניסן ה׳תשס״ז
ישר כח גדליה שמטוב
3.
הרב גדליה היקר!
א' ניסן ה׳תשס״ז
מאז שהבית ספר נט בעברית נכנס לביתנו, חיינו וחיי בכורתנו השתנו לבלי הכר.
יש לה בית ספר, מורה, חברות, חיי חברה ובעיקר מעל הכל חיים חסידיים שהיו כה חסרים לה.
גדליה- הכלללל בזכותך!

עלה והצלח!
חזק ואמץ!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.