מערכת COL | יום א' ניסן ה׳תשס״ז 20.03.2007

נשי חב"ד "ילבישו" את מוסדות חינוך בוילונות

במסגרת פרויקט 'החוט המשולש' – סיוע למוסדות חינוך, שעל יד ארגון נשי ובנות חב"ד, הוחל בתהליך של 'הלבשת' מוסדות חינוך בוילונות ■ מטרת פרויקט 'החוט המשולש' היא לעודד אגודות נשים מתוך הקהילה בה יושב המוסד או מתוך הורי הילדים הלומדים המוסד, לתרום למוסד ■ מטרת הארגון היא לעודד יוזמות נוספות, גם כאלה שאינן כרוכות בעלות כספית, כי אם בכוח אדם, כגון: מתן שיעורי עזר, סיוע בהקמת ובניהול ספריות ומשחקיות, ליווי הסעות, עבודות מחשב, קישוט ועוד לסיפור המלא
נשי חב
במסגרת פרויקט 'החוט המשולש' – סיוע למוסדות חינוך, שעל יד ארגון נשי ובנות חב"ד, הוחל בתהליך של 'הלבשת' מוסדות חינוך בוילונות.

וילונות – נראה שהם בגדר מותרות למוסד, שעל סדר יומו התקציבי עומדות בעיות דחופות המחכות למימון. אך עבור ילדים היושבים במוסד ולומדים תחת שמש קופחת, העושה את דרכה ממזרח אל רום השמים במהלך הבוקר כולו, וילון הוא בגדר מצרך חיוני ממש. כמובן שכיתה מעוטרת וילונות משרה אווירה נעימה ורגועה יותר, ומהווה מקום ללימוד מרוכז יותר.

זוהי הסיבה לכך שבארגון נשי ובנות חב"ד הוחלט לקחת את נושא הוילונות כתחום סיוע ראשוני למוסדות. במעלה אדומים למשל, כבר תלויים הוילונות בגנים, הודות לסיוע של הורי ילדי הגן, שנתנו יד עם ארגון נשי ובנות חב"ד והוילונות קרמו עור ובדים.

מטרת פרויקט 'החוט המשולש' היא לעודד אגודות נשים מתוך הקהילה בה יושב המוסד או מתוך הורי הילדים הלומדים המוסד, לתרום למוסד. במקומות בהן מוקמות אגודות שכאלה מציע הארגון נוסחה של 'שקל מול שקל': כנגד כל סכום שמגייסת קבוצת הנשים עבור וילונות למוסד, נותן ארגון נשי ובנות חב"ד סכום זהה.

מטרת הארגון היא לעודד יוזמות נוספות, גם כאלה שאינן כרוכות בעלות כספית, כי אם בכוח אדם, כגון: מתן שיעורי עזר, סיוע בהקמת ובניהול ספריות ומשחקיות, ליווי הסעות, עבודות מחשב, קישוט ועוד.

ארגון נשי ובנות חב"ד קורא לנשים שעיתותיהן בידיהן ליטול חלק במערך המקומי על ידי יצירת קשר עם רכזות הפרויקט, הגב' רות מפעי 6761020 054 והגב' דבורה פרוס 8750083 050. בכך נקיים את דברי הרבי במכתב אותו כתב לארגון נשי ובנות חב"ד בשנת תשי"ב, בו כתב את תוכנית העבודה של הארגון, וזה לשונו: "להשתדל בחיזוק מוסדות החינוך הכשר בכלל, ובפרט לקחת חלק פעיל בכל מוסדות חינוך חב"ד אשר בארה"ק ת"ו".
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
יוזמה מבורכת ומרגשת
א' ניסן ה׳תשס״ז
יוזמה מיוחדת ונפלאה, מפעל של שליחות ממדרגה ראשונה. נחת אמיתי. עלו והצליחו,
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.