מערכת COL | יום א' טבת ה׳תשס״ד 26.12.2003

נכבדי חרסון קיבלו ברכה אישית מהרב הראשי

אמש התקיים בחרסון דינר חגיגי וקבלת פנים לרבה של אוקראינה הרב עזריאל חייקין, בהשתתפות חשובי העיר ופרנסיה. את הדינר פתח הרב יוסף יצחק וולף בהדלקת חנוכיה יחד עם כל המסובים ובדברי ברכה מתובלים בטוב טעם מעניין חג החנוכה. לאחר שהרב - אשר מילא גם את התפקיד המנחה - עבר בין המסובים וקיבל כל אחד ואחד באופן אישי, ביקש מן המוזמנים להצטרף לסעודה החגיגית.
נכבדי חרסון קיבלו ברכה אישית מהרב הראשי
בשלב זה, מוסדות הקהילה - אשר נמצאים בימים אלו בתנופת פיתוח אדירת מימדים - הוצגו והועלו על נס על ידי השליח הרב יוסף יצחק וולף, שתאר לפני הקהל את הפרויקט ההולך ומתקדם ממש בימים אלו, בבניית משכנו החדש של בית הכנסת והמרכז יהודי, כאשר בסמוך לו יבנה מקוה טהרה אשר יעלה על קודמו בהידור ובפאר. ראש העיר מר וולדימיר סלדה כיבד בנוכחותו את הדינר וברך את הרב וזוגתו על המהפכה שהם מחוללים בעיר מכל הבחינות ועל התרומה הנכבדה של היהודים לבניית הכלכלה והחברה ואיחל חמימות ואור לכל המשתתפים הנכבדים. הרב הראשי הרב עזריאל חייקין נשא דברים והודה במילים חמות לראש העיר וכן לכל האנשים החשובים אשר עושים ככל יכולתם לחיזוק מוסדות הקהילה והכריז שניתן לומר בגאווה שהקהילה היהודית בחרסון מהווה דוגמא לערים נוספות בכך ששיתוף הפעולה שקיים בה בין כל הארגונים הוא סמל מופת והוא המפתח להצלחה. המשתתפים נשאו את ליבם ואף הוסיפו כהנה וכהנה במילים נלבבות בשבח והלל על הפריחה שמתחוללת בעיר, ברגע זה קם הרב וולף ואמר "בל נשכח שההצלחה לה זוכים השלוחים בחרסון ובערים אחרות היא אך ורק בזכות ברכותיו של המשלח, אשר מידי יום אנו רואים בפועל ממש את הסייעתא דשמיא על כל צעד, לפעמים אנו שואלים את עצמנו במה זכינו שיש לנו חלק בעשיה הזו. הקהל ישב בצוותא וסעד את ליבו במיטב המעדנים - המהודרים בטעמם ובכשרותם - באוירת חנוכה משפחתית כאשר בין לבין מקשר הרב בדברי תורה. המסובים שמחו ושרו אך לא הסתפקו בכך וכל משתתף קם והכריז בקול את אשר הוא עצמו זוכה להשתתף בעשיה הברוכה הן מכוחו והן בממונו בעבר ובעתיד לקול תשואות המשתתפים. הדינר התקיים באחת המסעדות היותר חשובות ויוקרתיות בעיר ואת הערב ליוותה מקהלת הכליזמרים - "שמח" - של הקהילה
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
יוסי וולף אתה גדול באמת!!!!!!
א' טבת ה׳תשס״ד
יוסי שמעתי כבר מאנשי הרבנות הראשי ת לאוקראינה על המטעמים שהיה לכם שם
היית גדול אתה גדול ותמשיך להיות כזה
ברכות להמשך הצלחה מרשימה
2.
לשליח אייל ברק הצנוע
א' טבת ה׳תשס״ד
שמענו על חלקך הגדול באירועי חנוכה בעיר למה לא רואים אותך?
3.
שליח צנוע - עבודה ענקית
א' טבת ה׳תשס״ד
אכן העבודה שעשו הרב איל ברק וזוג' שיחיו ראויה לכל התשבחות ... הם עשו לילות כימים להצלחת כל האירועים ... וגם לאחר בקשות חוזרות ונשנות לא הסכים הנ"ל להכניס את שמו בכתבה ... זו ההזדמנות... "תודה איל"

יוסף יצחק וולף
חרסון - אוקראינה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.