מערכת COL | יום י"ז אדר ה׳תשס״ז 07.03.2007

פורים בראש פינה: שמחה וצהלה

פעילות חג הפורים של בית חב"ד בראש פינה החלה בקריאת המגילה בבית הכנסת העתיק בראש פינה, ברוב עם, והפעילות המשיכה בקריאת מגילה נוספת בבתים של מקורבים שלא נכחו בבית הכנסת ■ לקראת סיום החג, התיישבו כל אנשי הקהילה, מקורבי בית חב"ד למשתה ושמחה במתנ"ס המקומי, הסעודה היתה כיד המלך, והשתיה כדת, אין אונס לסיפור המלא
פורים בראש פינה: שמחה וצהלה
פעילות חג הפורים של בית חב"ד בראש פינה החלה בקריאת המגילה בבית הכנסת העתיק בראש פינה, ברוב עם. לפני קריאת המגילה הקהל פתח בריקודים, לצלילי נגינה. לאחר קריאת המגילה, המשיכו הריקודים עם הקהל, שהוזמן גם לפעולות של מחרת היום.

הפעילות המשיכה בקריאת מגילה נוספת בבתים של מקורבים שלא נכחו בבית הכנסת. למחרת היה כינוס ילדים במתנ"ס המקומי, בניצוחם של השלוחים - משפחת הרצל. משלוחי מנות מפוארים הוכנו למקורבים רבים במושבה, כשניצחו על המלאכה השלוחים, משפחת לוי.

במרכז המסחרי חולקו משלוחי מנות בכל החנויות, ומגילה נקראה שם פעמיים, בניצוחו של השליח הת' לוי יצחק ברקוביץ עם חבריו התמימים מישיבת חח"ל צפת. המגילה נקראה גם בבית האריזה המקומי 'ר"פ קור', כנוכחים במקום כל העובדים.

לקראת סיום החג, התיישבו כל אנשי הקהילה, מקורבי בית חב"ד למשתה ושמחה במתנ"ס המקומי, הסעודה היתה כיד המלך, והשתיה כדת, אין אונס.

השמחה הרקיעה שחקים, הילדים הכינו הצגה לקהל, הרב ברקוביץ הנחה את הערב בטוב טעם. במהלך הסעודה נפרש שטיח למלך המשיח, מהמגבות שהשאירו המתפללים במקווה... הקהל יצא בתחושת התרוממות מיוחדת, ובשמחה פורצת גדר, בתקווה לרקוד מהר בשמחת הגאולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.