מערכת COL | יום ט"ז אדר ה׳תשס״ז 06.03.2007

תלמידי כרמיאל למדו על פורים

תלמידי כיתות ב' וג' בבי"ס ניצנים מפעילות ייחודית לכבוד פורים – ה"מ' של פורים". הפעילות הועברה ע"י צוות מדריכות מבית חב"ד. בפעילות למדו הילדים על ארבע מצוות פורים בדרך חוויתית ומהנה. בתחנת מקרא מגילה – התנסו הילדים בכתיבת אותיות על קלף כמו במגילה. במשלוח מנות – יצרו הילדים קופסא נאה למשלוח מנות. במתנות לאביונים – שחקו הילדים במשחק קופות ומטבעות. ובתחנת משתה ושמחה השתתפו הילדים ב"מיני משתה", ממתק, שתיה והצגת בובות.
תלמידי כרמיאל למדו על פורים
ביום פורים התקיימה מסיבת פורים עליזה לתושבי כרמיאל יוצאי מדינות חבר העמים. במסיבה נהנו העולים מתזמורת עם שירי פורים קריאת המגילה ומשלוחי מנות. השליח הרב מנחם אלישביץ דיבר על מהות החג וכולם שתו "לחיים" בצוותא. לסיום השתתפו כולם בריקודים לכבוד החג.

כמו כן התקיימה סעודת פורים בבית השליח הרב יוסף ריבקין. הסעודה שכבר קבועה ומפורסמת לרבים מתושבי כרמיאל היא משתה ושמחה אמיתי. בתחילת הסעודה נקראה המגילה ואח"כ התיישבו כולם ליד שולחנות ערוכים בכל טוב. המשתתפים נהנו ממוזיקה עליזה ודברי תורה ברוח פורים. בחורים מישיבת חב"ד במגדל העמק שהגיעו במיוחד לשמח את התושבים רקדו והרקידו את המשתתפים והיין נשפך כמים. לאחר הסעודה קבל כל משתתף משלוח מנות ונפרדו מתוך אוירת פורים שמחה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.