מערכת COL | יום ט"ז אדר ה׳תשס״ז 06.03.2007

והעיר חדרה צהלה ושמחה

שמחת פורים מיוחדת העניקו גם השנה פעילי בית חב"ד בחדרה לתושבי העיר והאזור. היקף הפעילות הגיע לכמעט 5000 איש מכל גווני האוכלוסייה ולכל הגילאים על-ידי בית חב"ד בעיר בהנהלת הרב יוחנן בוטמן. גם בני משפחות נפגעי הטרור זכו לקבל שמחת פורים אמיתית לסיפור המלא
והעיר חדרה צהלה ושמחה
שמחת פורים מיוחדת העניקו גם השנה פעילי בית חב"ד בחדרה לתושבי העיר והאזור. היקף הפעילות הגיע לכמעט 5000 איש מכל גווני האוכלוסייה ולכל הגילאים, מספר מנהל הפעילות של בית חב"ד, הרב שלמה שוורץ.

צעירי חב"ד ביקרו מאות קשישים בכל בתי האבות ומרכזי יום לקשיש בעיר, לא שכחו לבקר את מאות החיילים בבסיסים הפזורים באזור, ולהביא את שמחת הפורים אל אנשי מכבי האש ,כונני מד"א, ואנשי המשטרה.

במהלך החג, נערכו ביקורים אצל מאות חולים בכל המחלקות של בתי החולים "הלל יפה" ו"שער מנשה" כדי שבאווירת בית החולים לא ישכחו המאושפזים את מצוות היום ואת שמחת הפורים.

זריקת מרץ מיוחדת הייתה השנה השתתפות של 20 תלמידי ישיבת חב"ד ממגדל העמק.

כמעט בכל שעה משעות היום והלילה יכלו תושבי העיר לשמוע בבית חב"ד את קריאת המגילה, ובסה"כ למעלה מ - 600 איש !!, שמעו את קריאת המגילה. חלק מהם כאלו שבשנים קודמות נבצר מהם לשמוע את קריאת המגילה בגלל אילוצי עבודה או ילדים.

לסיום נערכה סעודה כיד המלך ל-200 מתושבי העיר, אשר גם התבסמו באמירת "לחיים" למהדרין.....הילדים אם אתם שואלים קיפצו בחוץ על מתנפחים, שערות סבתא וכו'

גם בני משפחות נפגעי הטרור זכו לקבל שמחת פורים אמיתית. הרב דניאל פישר וצוות בית חב"ד בחדרה ערכו מסיבה מרגשת בליל פורים לעשרות משפחות נפגעי הטרור הרצחני, הם שרו ורקדו ביחד עם בני המשפחות, ובעיקר שימחו את הלבבות שכל כך קשה להם לשמוח בכל ימי השנה. "מאד מאד חשוב לי לצאת קצת מהשגרה של השכול המלווה אותי יום יום" אמרה אחת הנערות ששיכלה את אימה לפני כ-4 שנים בפיגוע הירי במרכז חדרה. לסיום קיבלו המשתתפים משלוח מנות מהודר מתנת צעירי אגודת חב"ד וחבילת שי לילדים.

בסה"כ קראו פעילי חב"ד בחדרה את המגילה כ-50 פעמים!, חילקו כ-4000 משלוחי מנות, פרוספקטים מהודרים על משמעות החג לילדים.למבוגרים, ברוסית ומאות רעשנים.

אין ספק שפעילות בנפח כה רחב, תיתן זריקת מרץ וחיות לעשרות אלפי התושבים החיים כאן בעיר שספגה בשנים האחרונות כל כך הרבה פיגועים מסכם האיש שעומד מאחורי הכול הרב יוחנן בוטמן מנהל בית חב"ד.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
הכי חשוב השורה הזו בידיעה
ט"ז אדר ה׳תשס״ז
זריקת מרץ מיוחדת הייתה השנה השתתפות של 20 תלמידי ישיבת חב"ד ממגדל העמק.

נא להדגיש
2.
הרב בוטמן המדהים
ט"ז אדר ה׳תשס״ז
הצלם תפס אותך בפוזות כל כך אנושיות ,שמחות

זכית ששלמה שוורץ יהיה מנהל הפעילות שלך.

אני לא יודע מי שולח אצלכם את הידיעות, אבל זה לא מודגש מספיק הימים והלילות שהוא הקדיש ע"מ שהמבצע רחב ההיקף הזה יתקתק כמו שעון שויצרי ללא תקלות, מי שמכיר את שלוימי יודע שע"י עבודה נכונה מקצועית ובעיקר מסורה אפשר להגיע לזה.

בהצלחה והעיקר שיבוא משיח

3.
שלמה אין עליך ש.י. ניו יורק
י"ז אדר ה׳תשס״ז
שלמה אין עליך ש.י. ניו יורק
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.