מערכת COL | יום ט"ו אדר ה׳תשס״ז 05.03.2007

קפריסין: חגגו את פורים עם חב"ד

מרכז חב"ד בקפריסין היה מלא עד אפס מקום בהשתתפות מאות מבני הקהילה חגגו את מסיבת הפורים הגדולה באי באירגון בית חב"ד באי בהנהלת הרב זאב רסקין. תחרות תחפושות ענקית זיכתה את המנצח בכרטיס טיסה לישראל ואירוח במלון בירושלים. הקהל הרב חגג עד השעות המאוחרות לצלילי המוזיקה  לסיפור המלא
קפריסין: חגגו את פורים עם חב
מרכז חב"ד בקפריסין היה מלא עד אפס מקום בהשתתפות מאות מבני הקהילה חגגו את מסיבת הפורים הגדולה באי. עם פתיחת המסיבה העניק הרב זאב רסקין זוג תפילין מהודרים למאמן הכדורגל מר אלי גוטמן, זאת לאחר ששבוע לפני נקבעו מזוזות בביתו בעיר לימסול שם הוא מאמן את הקבוצה הקפריסיאית. 

גוטמן הביע את התרגשותו העמוקה תוך ברכת שהחיינו בהתעטפות בטלית. 2 זוגות תפילין נוספים יוענקו במהלך השבוע ל-2 שקיבלו על עצמם הנחת תפילין, עמיתו מאמן קבוצת פרלימני מר ניר קלינגר חגג עם בני משפחתו עד השעות המאוחרות של הלילה.

את האירוע פתח בשפה הרוסית הרב יהושע רסקין אשר הגיע במיוחד לחגוג עם דוברי השפה הרוסית, העיתונות הרוסית פרסמה בהרחבה בעיתוני סוף השבוע על המסיבה שתערך בשפה הרוסית.

תחרות תחפושות ענקית זיכתה את המנצח בכרטיס טיסה לישראל ואירוח במלון בירושלים, תרומת חברת התיירות VIP ISRAEL תחרות דומה נערכה לילדים המחופשים אשר נהנו מתוכנית מיוחדת של קוסם והפעלות.

הקהל הרב חגג עד השעות המאוחרות לצלילי המוזיקה שהנעים הת' משה רסקין שהגיע לארוע ישירות ממסיבת פורים בבודפשט. בתום הריקודים ישבו הקהל להתוועדות חסידים.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
הרב רסקין
ט"ז אדר ה׳תשס״ז
אתה תמיד מרגש!
אח לשליחות באה"ק
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.