מערכת COL | יום ט"ו אדר ה׳תשס״ז 05.03.2007

התאספות החיילים בבאר-שבע נוצלה לקריאת מגילה

מידי יום ראשון מתאספים אלפי חיילים בחניון מרכזי בבאר שבע ומשם יוצאים הם בדרכם ליחידתיהם. השנה נוצלה ההזדמנות: במרחק 5 דקות הליכה מהחניון תרם בעל אולם את אולמו (אולמי רון) שם אורגנה לחיילים "שמחת פורים" שכללה קריאת מגילה על ידי אנ"ש ותמימים מבית חב"ד, וחלוקת משלוחי מנות ואוזני המן אשר נתרמו על ידי האגודה למען החייל ■ היוזמה היא של בית-חב"ד המרכזי בבאר-שבע בהנהלת הרב זלמן גורליק וסרן הרב שרגא דהן רב חטיבה 828 בצה"ל  לסיפור המלא   
התאספות החיילים בבאר-שבע נוצלה לקריאת מגילה
במהלך חג הפורים השנה סייע בידי הרב זלמן גורליק מבית חב"ד באר שבע ליוזמה מיוחדת וחדשנית: מידי יום ראשון מתאספים אלפי חיילים בחניון מרכזי בבאר שבע ומשם יוצאים הם בדרכם ליחידתיהם. השנה נוצלה ההזדמנות.

במרחק 5 דקות הליכה מהחניון תרם בעל אולם את אולמו (אולמי רון) שם אורגנה לחיילים "שמחת פורים" שכללה קריאת מגילה על ידי אנ"ש ותמימים מבית חב"ד באר שבע, ריקודים על ידי התקליטן "יהודה הראל", וחלוקת משלוחי מנות ואוזני המן אשר נתרמו על ידי האגודה למען החייל.

הרעיון היה שכל שעה תתחיל קריאת מגילה ומייד אחריה כאמור ריקודים , הסברים על החג. בתוכנית השתתפו כ- 700 חיילים, כאשר אלפי החיילים בחניון אשר לא הגיעו לאולם זכו לקבל משלוחי מנות והסברים על מהות החג בחניון עצמו בעת עלייתם והמתנתם הארוכה לאוטובוסים.

האירוע סוקר בגלי צה"ל, כאשר בראיון שנערך עם סרן הרב שרגא דהן רב חטיבה 828 בצה"ל הוא ציין מספר פעמים את מעורבותם הישירה של בית חב"ד באר שבע באירוע. יצויין, כי האירוע כולו אושר על ידי מפקד זרוע היבשה אלוף בני גנץ.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
2.
כל הכבוד!!!
ט"ו אדר ה׳תשס״ז
בית חבד באר שבע
כל הכבוד
תמשיכו לנצל את זמן החילים לטובה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.