מערכת COL | יום י"א אדר ה׳תשס״ז 01.03.2007

פרופ' יעקב נאמן נשא דברים בשבח פעילות חב"ד

מאות תומכים וידידים של צעירי-חב"ד בשכונת 'נאות אפקה' בצפון תל-אביב בהנהלת הרב עידו רהב הפועל תחת בית חב"ד רמת אביב בהנהלת הרב דוד אושקי -  התכנסו אמש (חמישי) למעמד הצדעה לפעילות בית-חב"ד ■ הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר דיבר על מידת אהבת-ישראל הטבועה בקרב חסידי חב"ד ושר המשפטים לשעבר פרופ' יעקב נאמן שיבח את פעילות חב"ד בעולם ■ ודבריו הנרגשים של מנהל סניף צעירי-חב"ד הרב רהב, סחטו מחיאות כפיים ממאות המשתתפים  לסיפור המלא ותמונות
פרופ' יעקב נאמן נשא דברים בשבח פעילות חב
פעילות מבורכת. פרופ' יעקב נאמן נושא דברים בדינר • צילומים: COL
האולם בו התקיים הערב היה צר מהכיל את התומכים והידידים הרבים שבאו להעריך ולתמוך בפעילותו של השליח שהצלחתו בעבודה עם תושבי השכונה חורגת ממזמן מכזו המוגדרת כסטנדרטית ושגרתית.

אנשי עסקים רבים המתגוררים בשכונה פוקדים את ביתו של השליח כמעט מדי יום בכדי לכתוב לרבי על עסקיהם, כמו-כן מתקיים מניין תפילה מדי יום ובשבתות בבית חב"ד, בחגים ובימים הנוראים מוקם מאהל ענק אותו פוקדים מאות, פעילות צבאות ה' בכל יום שלישי אותה מנהלת השליחה ובנות המגיעות מהכפר, מכון סמיכה שהוקם בתחילת שנה בו לומדים כעשרה מתלמידי התמימים שזוכים לתנאים גשמיים מצוינים ורוחניים לא פחות מראשי המכון המשפיע החסידי הרב אברהם מייזליש והרב דב טברדוביץ מכפר-חב"ד.

השליח הרב עידו רהב עונה להגדרה של שליח שאינו שוקט על שמריו, וכמים הפנים אל הפנים ובדינר החגיגי היה אפשר לחוש בברור את אהבה שחשים כלפיו המשתתפים.

משבחים פעילות חב"ד

בדינר נטלו חלק תומכי בית-חב"ד מהארץ ומהעולם, וכיבדו אותו בנוכחותם גם הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, רבה של כרמי-יוסף הרב אליעזר ברוד, ראש הכולל בכפר-חב"ד הרב שלום-בער לבקובסקי שהרעיפו אף הם שבחים מתוך היכרותם עם השליח ועם הפעילות הדינאמית והנמרצת.

נשא דברים מרתקים על פעילותה של חב"ד בעולם שר האוצר ושר המשפטים לשעבר העורך-דין פרופ' יעקב נאמן. הרב מצגר מצידו הרחיב על מידת אהבת ישראל שטבועה בחסידות חב"ד ובשל כך רק תנועה שכזו יכולה לכנס בחדר אחד יהודים מכל הגוונים וכל הדעות. לצד שולחנות ערוכים בכל טוב הנחה את הערב השחקן הידוע גיל ססובר.

דבריו הנרגשים של השליח הרב רהב סחטו מחיאות כפיים סוערות מהקהל הגדול ופה ושם אף דמעות גיל ואושר. במכירה הפומבית נמכרו פריטים רבים, בניהם ציור שמן גדול ומהודר של הרבי, מזוזה מיוחדת ודולר של הרבי עם סיפור מיוחד.

"אנחנו חושבים תמיד על התרחבות" אומר הרב רהב "אנחנו כעת מגיעים לרכישת שטח בכדי לבנות עליו בית חב"ד, בחודשים הקרובים נכניס ספר תורה ועוד היד נטויה בעז"ה".
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
תמשיך ביתר שאת ועוז
י"א אדר ה׳תשס״ז
לרב עידו ומיכל רהב . הרבה הצלחה והמשך שגשוג.
2.
כל הכבוד !!
י"ב אדר ה׳תשס״ז
כל הכבוד לכל המארגנים של האירוע המרגש.
הרב עידו ואשתו ארגנו ערב למופת.
ממש קידוש ה.

ויישר כח גדול לרב זיו קצבי מאחורי הקלעים....
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.