מערכת COL | יום ט' אדר ה׳תשס״ז 27.02.2007

איש העסקים גורדון זקס אורח בית חב"ד בפלורידה

איש העסקים עתיר ההון ודמות פוליטת ידועה שעבדה עם שלוש מנשיאי ארה"ב וחמש ראשי ממשלות בישראל מר גורדון זקס - נשא דברים בפני חברי מרכז העסקים הפורח JBN, הפועל בחסות בית חב"ד בדרום-מערב פלורידה בראשות השליח הרב יצחק מינקוביץ ■ הוא נשא דברים אודות ספרו החדש וקרא למשתתפים הרבים לגלות נחישות ומנהיגות בהליכותיהם. פרק אחד מהספר מוקדש לדמותו של הרבי לסיפור המלא
איש העסקים גורדון זקס אורח בית חב
מר זקס עולה לתורה, מימין הרב מינקוביץ

איש העסקים עתיר ההון ודמות פוליטת ידועה שעבדה עם שלוש מנשיאי ארה"ב וחמש ראשי ממשלות בישראל מר גורדון זקס - נשא דברים בפני חברי מרכז העסקים הפורח JBN, הפועל בחסות בית חב"ד בדרום-מערב פלורידה בראשות השליח הרב יצחק מינקוביץ.

מר זקס התרשם מאוד מקוקטייל האוכל הכשר למהדרין שהוצג בגלריית האומנות שם התקיימה הרצאתו. הוא נשא דברים אודות ספרו החדש וקרא למשתתפים הרבים לגלות נחישות ומנהיגות בהליכותיהם. פרק אחד מהספר מוקדש לדמותו של הרבי.

הספר חולק חינם למשתתפים בסיום האירוע יחד עם חתימת המחבר. למחרת חבר מר זקס לרב מינקוביץ ולשליח בבוטינה ספרינגס, הרב מנדי גרינברג לתפילת שחרית שם אמר קדיש לעילוי נשמת אימו שנפטרה ממש לאחרונה.

הוא סיפר לבאי המניין על שאמר לו הרבי ביחידות ששינתה את חייו "אתה דואג למוח ולגוף. אבל מה אם הנשמה?" לאחר מכן הסביר הרבי כי את ה' אפשר למצוא רק דרך הלב וגם שאם הינך רוצה לשנות את העולם קודם תשנה את עצמך. בסיום התפילה יצאו השלושה לסיור בבית ספר חב"ד ליובאוויטש במקום שם התרשם האורח מרמת הלימודים הגבוהה.  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.