מערכת COL | יום ח' אדר ה׳תשס״ז 26.02.2007

'פארברענגען עם הרבי' לחג הפורים

זה כבר הפך לשגרה בחייהם של התמימים, תלמידי ישיבות ליובאוויטש ברחבי העולם. בימי פגרא בהם קיים הרבי התוועדות מתאספים התלמידים ביחד עם חברי ההנהלה, לומדים את השיחות לפנ"כ ואז, צופים ב'וידיאו' מתוך סדרת 'פארברענגען עם הרבי' ■ בימים אלו יוצאת לאור לקראת חג הפורים, ע"י "ועד תלמידי התמימים העולמי" חלק מהתוועדות פורים ה'תשל"ב, שכוללת שלושה שיחות מיוחדות במינם שכל אחת מהן אורכה קרוב למחצית השעה לסיפור המלא
'פארברענגען עם הרבי' לחג הפורים
זה כבר הפך לשגרה בחייהם של התמימים, תלמידי ישיבות ליובאוויטש ברחבי העולם. בימי פגרא בהם קיים הרבי התוועדות כמו י"ט כסלו, יו"ד שבט, פורים וכו', מתאספים התלמידים ביחד עם חברי ההנהלה, לומדים את השיחות לפנ"כ ואז, צופים ב'וידיאו' מתוך סדרת 'פארברענגען עם הרבי', תוך כדי שמקשיבים בכובד ראש לשיחות הק', וחיים עם דברי הרבי עד לפארברענגען הבא.

בימים אלו יוצאת לאור לקראת חג הפורים, ע"י "ועד תלמידי התמימים העולמי" חלק מהתוועדות פורים ה'תשל"ב, שכוללת שלושה שיחות מיוחדות במינם שכל אחת מהן אורכה קרוב למחצית השעה. הוידאו תורגם ללשון-הקודש, אידיש, אנגלית, ורוסית. יוכלל גם הניגונים שבין השיחות. לוידיאו מצורף חוברת מפואר ובה השיחות, כתובות וערוכות בלה"ק, אידיש ואנגלית.

חברי ועד תלמידי התמימים רואים בפרוייקט זה דבר ראשון במעלה, ומשקיעים בו מאמצים רבים. הת' שמואל גורארי' אומר לCOL: "אין ספק שצפיה בהתוועדות עם הרבי בחג הפורים, תעניק חיות ותוכן מחודש להחג, בבחי' "חדש ימינו כקדם" כפי שהיה "בשנים הטובות" בהם היוו התוועדויותיו של הרבי עיקרו ומהותו של יום".

השגת הוידיאו אפשרי ע"י יצירת קשר עם ועד תלמידי התמימים בטלפון 718.771.9674 או באמצעות האי מייל: [email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.