מערכת COL | יום ח' אדר ה׳תשס״ז 26.02.2007

חב"ד בחברון העניקו זוגות תפילין לחיילים

בית חב"ד חברון, הפועל כל ימות השנה עם חיילי צה"ל הפועלים בגיזרת הר חברון, ואשר מאבטחים את הישוב היהודי בעיר, חילקו השבוע זוגות תפילין לחיילים ■ הטקס נערך השבוע לחיילי פלוגת כ"ה מתרקומיה לפני יציאתם לתרגיל אימונים ביוזמת מפקד מעבר תרקומיה שרון מנור ומ"פ פלוגת כ"ה יחד עם הרב יוסי נחשון מבית חב"ד חברון קרית ארבע ■ במהלך הטקס, הוזמן הרב נחשון להעניק את התפילין לחיילים המשרתים בבסיס על מנת שיניחו אותם מידי יום לסיפור המלא
חב
בית חב"ד חברון, הפועל כל ימות השנה עם חיילי צה"ל הפועלים בגיזרת הר חברון, ואשר מאבטחים את הישוב היהודי בעיר, חילקו השבוע זוגות תפילין לחיילים.

הטקס נערך השבוע לחיילי פלוגת כ"ה מתרקומיה לפני יציאתם לתרגיל אימונים ביוזמת מפקד מעבר תרקומיה שרון מנור ומ"פ פלוגת כ"ה יחד עם הרב יוסי נחשון מבית חב"ד חברון קרית ארבע. בטקס השתתפו גם יועץ ודובר השר לביטחון פנים מר יהושע באוור, וניצב משנה מר סלמן גאנם מפקד תפר יהודה, לצד סגל הפיקוד הבכיר בהשתתפות לוחמים ושוטרי משטרה הצבאית שחלקם באו להיפרד מחיל המשרת ביחידה שנים רבות במסירות ובמאור פנים.

במהלך הטקס, הוזמן הרב נחשון להעניק את התפילין לחיילים המשרתים בבסיס על מנת שיניחו אותם מידי יום. הרב נחשון הודה לרב אשר ועקנין ואנשי קהילתו בניו יורק שתרמו את ערכות התפילין המהודרות ללוחמי מג"ב על-מנת לזכות אותם במצווה חשובה זו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.